رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 28 فروردین 1399 - 13:54
  • کد خبر : ۶۶۰۶
  • چاپ خبر : پیش نویس منتشره شده مرتبط و مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست !

پیش نویس منتشره شده مرتبط و مورد تایید فدراسیون فوتبال نیست !

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فدراسیون اطلاعیه شماره یک را در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

روز گذشته خبرگزاری تسنیم فایلی را تحت عنوان پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران منتشر کرده بود که با تکذیب رسمی این فدراسیون رو به رو شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال پس از اعمال نظرات و اصلاحات پیشنهادى تکمیل خواهد شد.

به گزارش یاریزان و طبق اعلام کمیته تدوین مقررات نظرخواهی مرحله اول از اعضای مجمع جهت ارسال پیشنهادات در فرآیند اصلاح اساسنام طبق جدول زمان بندى روز ۲۷ فروردین خاتمه یافته و با ارجاع دبیرکل محترم فدراسیون این موارد در کمیته فوق بررسی و در حدود مقررات ملی و بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

------------------------------------

فدراسیون فوتبال فرآیند اصلاح اساسنامه را بر اساس جدول زمانی ارایه شده به فدراسیون جهانى فوتبال دنبال می کند و در این راستا پیش نویس نهایی هنوز تدوین و تکمیل نشده است، لذا متنی که توسط برخى افراد غیر مسئول و غیر مرتبط تهیه و در رسانه ها منتشر شده مرتبط با مجموعه فدراسیون فوتبال نبوده و مورد تایید نیست.

روز گذشته خبرگزاری تسنیم فایلی را تحت عنوان پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران منتشر کرده بود که با تکذیب رسمی این فدراسیون رو به رو شد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی