رفتن به بالا
  • دوشنبه - 23 اردیبهشت 1398 - 14:08
  • کد خبر : ۵۰۰۳
  • چاپ خبر : پس از نتیجه مجمع انتخاباتی حمیدرضا عزتی بعنوان رئیس جدید هیات هندبال کرمانشاه معرفی شد

پس از نتیجه مجمع انتخاباتی حمیدرضا عزتی بعنوان رئیس جدید هیات هندبال کرمانشاه معرفی شد

معاون امور توسعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: دفتر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان نتیجه مجمع انتخابات هیات هندبال استان کرمانشاه را صحیح اعلام کرد.

معاون امور توسعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: دفتر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان نتیجه مجمع انتخابات هیات هندبال استان کرمانشاه و ریاست حمیدرضا عزتی را مورد تایید اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاون امور توسعه ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: دفتر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان نتیجه مجمع انتخابات هیات هندبال استان کرمانشاه و ریاست حمیدرضا عزتی را مورد تایید اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان در روز ۱۲ اردیبهشت امسال، اظهارکرد: در این مجمع که با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان برگزار شد، پروانه احمدیان، سجاد اعظم، مصطفی باباملکی و حمیدرضا عزتی چهار کاندیدای احراز پست ریاست هیات هندبال استان بودند که پس از اعلام انصراف پروانه احمدیان و مصطفی باباملکی، رای گیری برای انتخاب یکی از دو کاندیدای باقی مانده(سجاد اعظم و حمیدرضا عزتی) انجام گرفت.

 

------------------------------------

وی افزود: پس از انجام رای گیری از مجموع ۱۷ رای ماخوذه اعضای مجمع حمیدرضا عزتی ۹ رای و سجاد اعظم نیز ۸ رای کسب کردند که باتوجه به اینکه هیچکدام از دوکاندیدا حد نصاب لازم آرا بدست نیاوردند، رای گیری به مرحله دوم کشیده شد که در این مرحله نیز همان نتیجه دور اول تکرار شد.

معاون ورزش وجوانان استان تاکید کرد: به دلیل اختلاف اندک آراء دو کاندیدا، اعضای هیات رئیسه مجمع درخصوص تائید این نتیجه و اعلام پیروزی حمیدرضا عزتی در تردید بودند، لذا رئیس فدارسیون با یکی از مسئولان امور مجامع وزارت ورزش و جوانان تماس گرفت که براساس استعلامی که کسب کردیم، اعلام شد باید یکی از کاندیدا ۱۰ رای کسب کند تا پیروز انتخابات باشد و انتخابات نیز باید به یک ماه دیگر موکول شود.

وی افزود: پس از پایان جلسه مجمع طی تماسی که با مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان داشتیم، عنوان کردند که پس از بررسی آئین نامه مشخص شده که نتیجه این انتخابات صحیح بوده و حمیدرضا عزتی به عنوان رئیس جدید هیات هندبال استان کرمانشاه معرفی خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

عزیزی خاطرنشان کرد: بزودی ابلاغ ریاست چهارساله حمیدرضا عزتی در هیات هندبال استان کرمانشاه توسط فدراسیون ارسال می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی