رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 شهریور 1399 - 12:39
  • کد خبر : ۷۴۹۶
  • چاپ خبر : پرنیان : افتتاح سالن باستانی از مهم‌ترین فعالیت‌های سال ۹۸ بود
کرمانشاه، در جایگاه سوم گروه ب هیئت های استانی؛

پرنیان : افتتاح سالن باستانی از مهم‌ترین فعالیت‌های سال ۹۸ بود

عزت الله پرنیان بااشاره به آغاز تمرینات پنج ورزشکار ملی پوش معلول کرمانشاه برای کسب سهمیه پارالمپیک، اظهارکرد: فرهاد کهریزی، علی الفت نیا و زهرا شامحمدی در رشته دوو میدانی و صمد عباسی و علیرضا ایزدی در رشته وزنه برداری، ورزشکارانی هستند که تمرینات خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک آغاز کرده‌اند.

در ارزیابی عملکرد استان‌ها که پایان سال ۹۸ صورت گرفت، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین کرمانشاه با ۶۲۶ امتیاز، مکان سوم را در گروه «ب» کشوری، به خود اختصاص داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در ارزیابی عملکرد استان‌ها که پایان سال ۹۸ صورت گرفت، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین کرمانشاه با ۶۲۶ امتیاز، مکان سوم را در گروه «ب» کشوری، به خود اختصاص داد.

به گزارش یاریزان؛ عزت‌اله پرنیان بیان کرد: در سال گذشته در بخش ورزش قهرمانی، تیم‌ها و نمایندگان استان در رشته‌های مختلف وزنه‌برداری، بوچیا، والیبال نشسته، دوومیدانی در رقابت‌های کشوری حاضر شدند و خوشبختانه توانستند نتایج درخشانی را هم رقم بزنند.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: در اردوهای تیم ملی نیز ورزشکاران استان ما حضور داشتند و در این زمینه نیز توانستیم نمایندگانی داشته باشیم. بازیکنان فوتبال هفت نفره استان در رویداد جهانی اسپانیا همراه با تیم ملی حاضر شدند و امیدوارم که در سال جدید نیز بتوانیم در رشته‌های مختلف نفراتی را داشته باشیم.

پرنیان افزود: در بخش ورزش همگانی، تلاش کردیم در مناسبت‌های مختلف با با حضور ورزشکاران جانباز و معلول به همراه خانواده هایشان، گلگشت و مسابقات مختلفی برگزار کردیم و حتی در مدارس استثنائی نیز با برگزاری رویدادهای ورزشی، دانش آموزان را با ورزش افراد دارای معلولیت آشنا ساختیم.

رئیس هیئت عنوان کرد: در سال ۹۸ سعی شد با همراهی قهرمانان و مسئولین، در ایام مختلف، با حضور در منازل شهدا، جانبازان و آزادگان از آنها و خانواده هایشان تقدیر و تجلیل کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در ادامه گفت: سال گذشته دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری که برگزار شد، نمایندگان استان حضور داشتند و به طور حتم اگر در سال جدید باز هم دوره برگزار شود داروان و مربیان استان شرکت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین اتفاقات سال گذشته، افتتاح و بهره‌برداری سالن باستانی با حضور وزیر ورزش و جوانان بود که فضا برای ورزشکاران مهیا شد. همچنین از طریق حامی مالی توانستیم زمین چمن مصنوعی را برای بازیکنان فوتبال هفت نفره بهره برداری نماییم.

پرنیان تصریح کرد: از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸، به دلیل شیوع بیماری کرونا سالن‌ها تعطیل شد. البته اکنون مطابق با دستورات ستاد کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در رشته های انفرادی وزنه برداری، دوومیدانی فضا را برای تمرین ورزشکاران مهیا کردیم و وضعیت فعالیت ملی‌پوشان را زیر نظر داریم تا از آمادگی دور نمانند.

رئیس هیئت بیان کرد: در نظر داشتیم امسال میزبان رقابت‌های فوتبال هفت نفره باشیم و در این زمینه جلسات مختلفی را نیز با مسئولان سازمان بهزیستی و اداره ورزش و جوانان استان برگزار کرده بودیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و در اولین فرصت که شرایط جامعه نسبت به این بیماری مناسب باشد در صورت موافقت فدراسیون میزبان این رویداد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: به منظور حضور در رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه”، خانواده‌های ورزشکاران جانباز و معلول آسیب دیده از بیماری کرونا را شناسایی و با همراهی سازمان بهزیستی استان، بسته‌های حمایتی و معیشتی را در بین آنها توزیع کردیم.

رئیس هیئت در پایان گفت: در دو دوره رقابت‌های مجازی بوچیا و وزنه‌برداری ورزشکاران استان حضور داشتند و به طور حتم اگر باز هم رقابت‌هایی انجام شود باز هم نمایندگانی خواهیم داشت چرا که مسابقات مجازی علاوه بر حفظ سلامتی ورزشکاران، به افزایش انگیزه آنها برای تداوم مسیر ورزشی‌شان کمک می کند.

منبع: روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ایران


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی