رفتن به بالا
  • جمعه - 22 آذر 1398 - 18:41
  • کد خبر : ۵۷۹۴
  • چاپ خبر : پایان مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای جنوب آذربایجان غربی + جدول

پایان مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای جنوب آذربایجان غربی + جدول

به گزارش یاریزان؛ از طرف هیات فوتبال استان آذربایجان غربی، میزبانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی در جنوب این استان به دو شهرستان پیرانشهر و میاندوآب واگذار گردیده بود که امروز جمعه 22 آذرماه پرونده این رقابت ها در جنوب استان آذربایجان غربی بسته شد.

مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی در جنوب این استان با معرفی چهار تیم صعود کننده پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی در جنوب این استان با معرفی چهار تیم صعود کننده پایان یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ از طرف هیات فوتبال استان آذربایجان غربی، میزبانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی در جنوب این استان به دو شهرستان پیرانشهر و میاندوآب واگذار گردیده بود که امروز جمعه ۲۲ آذرماه پرونده این رقابت ها در جنوب استان آذربایجان غربی بسته شد.

 

در گروه اول این مسابقات که به میزبانی شهرستان پیرانشهر برگزار شد، دو نماینده از پیرانشهر و یک نماینده از سردشت حضور داشت که در پایان تیم های هیات فوتبال پیرانشهر و هیات فوتبال سردشت بعنوان تیم های اول و دوم و با کسب ۴ امتیاز به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در گروه دوم این مسابقات نیز که به میزبانی شهرستان مهاباد برگزار شد، دو تیم از مهاباد، یک از ارومیه و یک تیم از میاندوآب حضور داشتند که در پایان رقابت سه روزه، تیم هیات فوتبال مهاباد و با ۷ و تیم آسایش میاندوآب با ۶ امتیاز در رده اول و دوم گروه قرار گرفته و جواز صعود به دور بعد را کسب کردند.

شایان ذکر است در گروه سوم که با حضور نماینده گان ارومیه و سلماس در اواسط هفته پیش رو برگزار خواهد شد، دو تیم دیگر به جمع صعودکنندگان گروه های اول و دوم اضافه خواهند شد. همچنین هیات فوتبال استان، درخصوص زمان و مکان برگزاری دور نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی تاکنون اطلاعیه ای منتشر نکرده است اما پیش بینی می شود مرحله پایانی در دیماه سال جاری برگزار گردد.

 

 

از طرف هیات فوتبال استان آذربایجان غربی، میزبانی مرحله گروهی رقابت های فوتبال قهرمانی امیدهای آذربایجان غربی در جنوب این استان به دو شهرستان پیرانشهر و میاندوآب واگذار گردیده بود که امروز جمعه 22 آذرماه پرونده این رقابت ها در جنوب استان آذربایجان غربی بسته شد.

جدول مسابقات فوتبال قهرمانی امیدهای استان آذربایجان غربی

 

خبرنگار: سامان صادق امیری

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی