رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
  • کد خبر : ۶۸۹۴
  • مشاهده :  284 بازدید
  • چاپ خبر : ورزش های قدرتی مناسب در منزل + مدت زمان اجرای آنها

ورزش های قدرتی مناسب در منزل + مدت زمان اجرای آنها

در وضعیت شیوع ویروس کرونا بهتر است به باشگاه های ورزشی و استخرهای عمومی نروید، در عین حال به جای باشگاه، می توانید از تمرینات ورزشی مبتنی بر وزن بدن یا وسایل ورزشی خانگی در منزل برای تمرین کردن استفاده کنید.

دکترای بازتوانی عصبی در مورد میزان مناسب انجام ورزش های قدرتی در منزل به همراه چند نمونه مناسب از این ورزش‌ها جهت انجام در فضای خانگی توضیح داد.

دکترای بازتوانی عصبی در مورد میزان مناسب انجام ورزش های قدرتی در منزل به همراه چند نمونه مناسب از این ورزش‌ها جهت انجام در فضای خانگی توضیح داد.

به گزارش یاریزان؛ اردلان شریعت در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اینکه میزان مناسب انجام ورزش‌های قدرتی در منزل و در برهه زمانی کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد از حضور در مجموعه‌های ورزشی پرهیز می‌کنند، اظهار کرد: افراد در هر رده سنی و با هر سطح از توانایی در صورتی که به طور منظم تمرینات قدرتی را انجام دهند، می‌توانند از خطر ابتلا به بیماری‌های متعدد بکاهند.

وی ادامه داد: همچنین این تمرینات می‌تواند باعث بهبود کیفیت زندگی و کاهش مرگ و میر در افراد شود، بنابراین تمرینات قدرتی با شدت متوسط و برای حداقل ۲ جلسه ‌در هفته، توصیه می‌شود.

این دکترای بازتوانی عصبی با ذکر چند مثال ساده در مورد ورزش‌های قدرتی خاطرنشان کرد: انجام تمرینات قدرتی با استفاده از بطری‌های آب، تمرین اسکوات و نشست و برخاست با استفاده از یک صندلی (در صورتی که مشکلی در ناحیه زانو ندارید) و اجرای شنای سوئدی با استفاده از دیوار و یا زمین و نیز استفاده از کش به عنوان یک نیروی مقاوم در اجرای حرکات از جمله‌ ورزش‌های قدرتی است که می‌توان در شرایط کنونی که بسیاری از افراد به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور هستند در منزل انجام داد.

به گفته اردلان زمان مناسب برای انجام ورزش های قدرتی به این نحو است که هر حرکت در ۲ تا ۳ دست و هر بار به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه تکرار شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه