رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 تیر 1396 - 21:24
  • کد خبر : ۲۴۲۹
  • چاپ خبر : ورزشگاه ۵ هزار نفری کوگ تپه مهاباد در سال ۹۶ به بهره برداری می رسد
عبدالله چمن گلی عنوان کرد؛

ورزشگاه ۵ هزار نفری کوگ تپه مهاباد در سال ۹۶ به بهره برداری می رسد

  مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۸۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام استان آذربایجان غربی تامین شده است و چمن مصنوعی ورزشگاه ۵ هزار نفری کوگ تپه مهاباد امسال به بهره برداری خواهد رسید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ عبدالله چمن‌گلی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۸۰میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام استان آذربایجان غربی تامین شده است و چمن مصنوعی ورزشگاه ۵ هزار نفری کوگ تپه مهاباد امسال به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ عبدالله چمن‌گلی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت: میزان اعتبار پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری حدود ۲ میلیارد تومان است و در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ادامه داد: با تلاش مسئولین شهرستانی اقدامات زیرسازی چمن مصنوعی ورزشگاه ۵ هزار نفری کوگ تپه مهاباد و ساخت ساختمان اداری و سکوی تماشگران نیز در دست اجرا است.

چمن گلی اضافه کرد: اکنون در آذربایجان غربی ۵۲ طرح نیمه تمام و در حال اجرا وجود دارد که از این تعداد ۲۵ طرح تا یکسال آینده به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان  استان اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان مهاباد در رشته های تیمی موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است در نظر داریم تا در راستای فوتبال این شهرستان اقدامات مثبتی را به انجام برسانیم همچنین پاکسازی و ترمیم محوطه استادیوم آزادی نیز انجام خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: کلیه پروژه‌های ورزشی استان که از سال های قبل تکمیل نشده اند بر اساس برنامه های اداره ورزش و جوانان استان به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سالن تیراندازی و سالن چند منظور خلیفان، بازسازی استادیوم ورزشی آزادی مهاباد، ساخت ورزشگاه ۵ هزار نفری کوگ تپه مهاباد از جمله طرح هایی است که اجرا می شود.
وی افزود: برای امسال ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزشگاه گوگ تپه در نظر گرفته شده است که ابتدا چمن مصنوعی آن به بهره برداری برسد و سپس ساختمان اداری و در مرحله سوم در سال های آینده سکوهای تماشاگران ساخته شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

ورزشگاه ۵ هزار نفری کوگ تپه مهاباد / کردپرس / ایرنا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی