رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 28 فروردین 1399 - 14:06
  • کد خبر : ۶۶۱۰
  • چاپ خبر : هشدار وریا یا دلگرمی سعادتمند ؟ مسیر عبور استقلال از طوفان

هشدار وریا یا دلگرمی سعادتمند ؟ مسیر عبور استقلال از طوفان

احمد سعادتمند برای پرداختی مطالبات بازیکنان استقلال در حالی تا آخر فروردین فرصت خواسته که صحبت‌های وریا غفوری، حاکی از شرایط نابسامان آبی پوشان پایتخت است.

  احمد سعادتمند برای پرداختی مطالبات بازیکنان استقلال در حالی تا آخر فروردین فرصت خواسته که صحبت‌های وریا غفوری، حاکی از شرایط نابسامان آبی پوشان پایتخت است. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدت هاست که بازیکنان استقلال با توجه به دگرگونی‌های باشگاهی و مدیریتی نتوانستند حقوق و بخشی از مطالبات خود […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

احمد سعادتمند برای پرداختی مطالبات بازیکنان استقلال در حالی تا آخر فروردین فرصت خواسته که صحبت‌های وریا غفوری، حاکی از شرایط نابسامان آبی پوشان پایتخت است.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدت هاست که بازیکنان استقلال با توجه به دگرگونی‌های باشگاهی و مدیریتی نتوانستند حقوق و بخشی از مطالبات خود را دریافت کنند.

 

------------------------------------

این امر موجب شده که بازیکنان استقلال در این رابطه نگرانی هایی را داشته باشند و نسبت به این مساله واکنش نشان دهند.

بعد از حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، پرداختی بازیکنان، جزو اولین الویت هایی بود که سعادتمند در دستور کار خود قرار داد. او همچنین در برنامه «فوتبال برتر» درباره وضعیت پرداختی‌های بازیکنان گفت: «تا آخر فروردین سعی خود را می‌کنیم پرداختی داشته باشیم اما اگر شرایط حال حاضر کشور را در نظر بگیریم باید کمی به ما فرصت بدهید. ما به قراردادهای بازیکنان و کادر فنی خود کاملا متعهد هستیم.»

اما صحبت‌های وریا غفوری کاپیتان استقلال حاکی از وضعیت نابسامان آبی پوشان پایتخت است. او در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: «تیم ما وضعیت خیلی خوبی ندارد. از نظر امکاناتی شرایط سختی داشتیم و اکنون نیز با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم. شرایط خیلی جالبی نداریم و به ویژه جوانان تیم و بازیکنان با من تماس گرفتند و پیگیر مطالبات شدند. امسال دیدیم که قبل از عید باشگاه هیچ پرداختی نشد و این موضوع که برای اولین مرتبه رخ داد، خیلی بد بود. متاسفانه در واکنش به پیگیری بازیکنان چیزی نمی‌توانیم بگوییم و امیدوارم مشکلات برطرف شود تا یک پرداختی به بازیکنان انجام شود.»

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با اینکه احمد سعادتمند برای پرداختی مطالبات بازیکنان استقلال تا آخر فروردین فرصت خواسته است اما صحبت های وریا غفوری روز گذشته، حاکی از شرایط نابسامان آبی پوشان پایتخت است.

در حال حاضر احمد سعادتمند در تلاش است با تامین منابع مالی و عقد قرارداد با اسپانسر های مورد تایید، حامیان مالی خود را در باشگاه فراهم کند و باید دید مدیرعامل جدید باشگاه استقلال می‌تواند وعده خود را در پایان ماه عملی کند و یا قرار است بازیکنان استقلال بازهم باید منتظر وعده های دیگر مدیران باشگاه باشند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی