رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 23 مرداد 1399 - 20:50
  • کد خبر : ۷۳۶۳
  • چاپ خبر : هت تریک کیوان مارابی برای پیروزی خانگی تیم آوالان کامیاران
در لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛

هت تریک کیوان مارابی برای پیروزی خانگی تیم آوالان کامیاران

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال آوالان کامیاران در خانه تیم استقلال ملاثانی، صدرنشین لیگ دو فوتبال ایران با یک گل مغلوب شد تا روند بازی های بدون شکست این تیم در خوزستان قطع شود.

تیم فوتبال آوالان کامیاران در دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان تیم شهرداری فومن بود که این بازی با نتیجه پرگل ۴ – ۲ به سود آوالانی ها پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال آوالان کامیاران در دیدار هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان تیم شهرداری فومن بود که این بازی با نتیجه پرگل ۴ – ۲ به سود آوالانی ها پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور روز سه شنبه ۲۱ مردادماه با برگزاری دیدارهای هفته بیست و پنجم پیگیری شد.

 

------------------------------------

تیم آوالان کامیاران که در گروه(الف) این رقابت ها قرار دارد راس ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه ملک نیای شهر سنندج در حالی به مصاف نماینده استان گیلان رفت که این دیدار با دستور سازمان لیگ فوتبال کشور و به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بدون حضور تماشاچی برگزار شد.

در این دیدار نماینده کردستان در نیمه اول با نتیجه ۲ – ۱ به سود تیم میهمان به رختکن رفت و تیم شهرداری فومن توانست برتری خود را با یک گل تا پایان نیمه نخست حفظ کند.

در نیمه دوم تیم آوالان کامیاران با بدست گرفتن جریان بازی و تسلط بر تیم حریف موفق شد با به ثمر رساندن ۳ گل از میهمان خود پیشی بگیرد و با حفظ این نتیجه تا پایان بازی ۳ امتیاز شیرین این دیدار را به نام خود ثبت کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کیوان مارابی بازیکن خوش تکنیک تیم آوالان در این دیدار ۳ گل را وارد دروازه حریف کرد و امیر عباسی نیز زننده یکی از گل های این تیم بود تا بازی با نتیجه ۴ – ۲ به سود کامیارانی ها به پایان برسد.

نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم اکنون و در پایان هفته بیست و پنجم با ۳۳ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار دارد و روز سه شنبه ۲۸ مردادماه در هفته پایانی این رقابت ها در همدان به مصاف تیم شهرداری همدان می رود.

گفتنی است، امیر پارسازاد، بلال وکیلی، مهدی سرداری، وحید مرادی، میثم باشوکی، فرهاد جودکی، علی محمدی، حبیب حبیب پور، محمد خادمی، حامد نورالهی و کیوان مارابی با مربیگری حمید امامی ترکیب بازیکنان تیم آوالان را در این دیدار تشکیل دادند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی