رفتن به بالا
  • دوشنبه - 23 اردیبهشت 1398 - 13:11
  • کد خبر : ۴۹۹۴
  • چاپ خبر : نونهالان آکادمی کیا موفق به شکست نونهالان هیات فوتبال مریوان نشدند

نونهالان آکادمی کیا موفق به شکست نونهالان هیات فوتبال مریوان نشدند

دیدار دوستانه تیم فوتبال نونهالان هیات فوتبال مریوان قهرمان استان کردستان و غرب کشور با تیم فوتبال نونهالان آکادمی کیا که سال گذشته به مقام قهرمانی کشور رسیده بود با نتیجه مساوی به پایان رسید. در این بازی مهیج و پرگل که عصر روز شنبه در ورزشگاه مادران و کودکان بعثت تهران برگزار شد، دو تیم به نتیجه مساوی ۵ بر ۵ دست یافتند.

دیدار دوستانه تیم فوتبال نونهالان هیات فوتبال مریوان و نونهالان آکادمی کیا به تساوی پرگل ختم شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار دوستانه تیم فوتبال نونهالان هیات فوتبال مریوان و نونهالان آکادمی کیا به تساوی پرگل ختم شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دیدار دوستانه تیم فوتبال نونهالان هیات فوتبال مریوان قهرمان استان کردستان و غرب کشور با تیم فوتبال نونهالان آکادمی کیا که سال گذشته به مقام قهرمانی کشور رسیده بود با نتیجه مساوی به پایان رسید. در این بازی مهیج و پرگل که عصر روز شنبه در ورزشگاه مادران و کودکان بعثت تهران برگزار شد، دو تیم به نتیجه مساوی ۵ بر ۵ دست یافتند.

هدایت تیم نونهالان مریوان بر عهده امید ادمن و وریا رستمی می باشد و زانا غفاری و فرهاد روحانی دیگر اعضای کادر فنی این تیم می باشند.

تیم آکادمی کیا که طی چند سال اخیر با جذب بازیکنان نخبه کشور یکی از مراکز معتبر استعدادیابی و پرورش بازیکنان فوتبال در سطح آسیا شناخته میشود تحت مدیریت مهدی مهدوی کیا بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی هدایت می شود و مربیگری این تیم بر عهده هادی مهدوی کیا می باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شایان ذکر است امسال از تیم نونهالان هیات فوتبال مریوان، سینا عزیزی بازیکن ارزنده این تیم با طی کردن مراحل سخت تست فنی به آکادمی کیا پیوسته و در چند سال اخیر رستمی و ادمن چندین بازیکن به این تیم معرفی کرده اند که یادگار رستمی بازیکن تیم ملی نوجوانان ایران شاخص ترین چهره این بازیکنان می باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی