رفتن به بالا
  • دوشنبه - 23 دی 1398 - 12:04
  • کد خبر : ۵۹۴۷
  • چاپ خبر : نشان طلا و نقره حاصل کار ورزشکاران کردستانی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی فجر

نشان طلا و نقره حاصل کار ورزشکاران کردستانی در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی فجر

تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران

میلاد سیار و کژان رستمی دوومیدانی کاران کردستانی در رقابت های جام بین المللی فجر که در تهران برگزار شد یک نشان طلا و یک نشان نقره را بدست آوردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

میلاد سیار و کژان رستمی دوومیدانی کاران کردستانی در رقابت های جام بین المللی فجر که در تهران برگزار شد یک نشان طلا و یک نشان نقره را بدست آوردند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات بین المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر و پاسداشت مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه در تهران آغاز به کار کرد.
این رقابت ها با حضور ۲۸۳ ورزشکار از تیم های خارجی ارمنستان، افغانستان، قرقیزستان و تیم های باشگاهی داخلی سپاهان، سلکتور، آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، صبا بتن اصفهان، سیمان اصفهان، شهدای نزاجا، ملی جوانان، تهران، پلیمر خلیج فارس، اترک خراسان شمالی، اعتماد کالا، دانشگاه علوم پزشکی، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مازندران ،مس کرمان، گلپایگان، نیروی هوایی در دو بخش آقایان و بانوان در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.
میلاد سیار در بخش آقایان و کژان رستمی ۲ دونده صاحب عنوان کردستانی در قالب باشگاه های ایران توانستند ۲ نشان طلا و نقره را کسب کنند.
میلاد سیار عضو باشگاه شهدای نیروی انتظامی در نتایج انفرادی ماده ۶۰ متر بامانع بخش آقایان با ثبت رکورد ۸.۰۴ ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و نشان زرین طلا را به گردن انداخت.
همچنین کژان رستمی در نتایج انفرادی دو ۴۰۰ متر با ثبت زمان ۵۷:۳۹ پس از الهام کوهی دونده باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
در پایان بخش آقایان که بعدازظهر امروز خاتمه یافت، تیم پلیمر خلیج‌فارس با ۱۰۴.۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم اترک خراسان شمالی با ۹۲ امتیاز دوم شد و تیم سپاهان با ۸۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
همچنین در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۱۱۵.۵ امتیاز قهرمان شد و تیم های خراسان رضوی با ۸۶ امتیاز و سپاهان با کسب ۸۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی