رفتن به بالا
  • دوشنبه - 23 تیر 1399 - 15:29
  • کد خبر : ۷۱۴۴
  • چاپ خبر : نحوه تمدید اعتبار آئین نامه مدارس فوتبال اعلام شد

نحوه تمدید اعتبار آئین نامه مدارس فوتبال اعلام شد

تیم فوتبال آکادمی ذولفقارنسب بعنوان نماینده سنندج، قهرمان مسابقات لیگ برتر نونهالان استان کردستان در سال 98 شد.

  دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به روسای هیات های فوتبال سراسر کشور، نکاتی را در خصوص نحوه تمدید اعتبار آئین نامه مدارس فوتبال اعلام کرد. به گزارش یاریزان و با اعلام وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به اتمام اعتبار ۵ سال آیین نامه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به روسای هیات های فوتبال سراسر کشور، نکاتی را در خصوص نحوه تمدید اعتبار آئین نامه مدارس فوتبال اعلام کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با توجه به اتمام اعتبار ۵ سال آیین نامه مدارس فوتبال که طی نامه شماره ۲۶۱/۵۸۷۴/۸ مورخ ۹۴/۴/۲۴ به کلیه هیات ها ابلاغ شده است و بدلیل شرایط ویژه حال حاضر کشور ناشی از همه گیری ویروس کرونا که منجر به اختلال در روند عادی اجرای برنامه های جاری شده است.

 

------------------------------------

بر همین اساس آیین نامه فوق طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون مورخ ۹۹/۴/۲۴ تا پایان سال ۱۳۹۹ مورد تائید و لازم الاجرا می باشد.

گفتنی است؛ کمیته جوانان فدراسیون فوتبال فرآیند اصلاح و به روز نمودن موارد و مندرجات آیین نامه را با همراهی و مساعدت کمیته جوانان استان ها در دستور کار خود قرار داده و به زودی نتیجه جهت اخذ نظرات و تصویب نهایی در اختیار هیئت های فوتبال در سراسر کشور قرار خواهد گرفت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی