رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 بهمن 1398 - 16:39
  • کد خبر : ۶۰۵۵
  • چاپ خبر : تیم آذربایجان غربی نایب قهرمان رقابت های بوکس کارگران کشور شد

تیم آذربایجان غربی نایب قهرمان رقابت های بوکس کارگران کشور شد

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی بوکس ( ایبا ) شرایط سنی جهت شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی بوکس در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

دبیر هیات بوکس آذربایجان‌غربی گفت: تیم کارگری استان با کسب یک مدال طلا و ۲ نقره بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی بوکس کارگران کشور ایستاد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات بوکس آذربایجان‌غربی گفت: تیم کارگری استان با کسب یک مدال طلا و ۲ نقره بر سکوی دوم مسابقات قهرمانی بوکس کارگران کشور ایستاد.

به گزاش یاریزان و به نقل از ایرنا، محمد آبی در این باره گفت: در این مسابقات «عرفان حاجی‌پور» یک طلا و «کیوان فریدی» و «داریوش پورتقی» هر کدام یک نشان نقره برای آذربایجان‌غربی به دست آوردند.
وی بیان کرد: در پایان این رقابت‌ها که در ۱۰ وزن برگزار شد، تیم‌ خوزستان با ۱۴ امتیاز قهرمان شد، آذربایجان‌غربی با ۱۱ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و خراسان رضوی با ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی ادامه داد: نخستین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی کارگران کشور از ششم تا نهم بهمن‌ماه جاری با حضور ۷۳ بوکسور از ۲۳ استان در سالن شهید معتمدی‌نیا تهران برگزار شد.
هدایت تیم بوکس کارگری استان را «محمدرضا شاطرلو» بر عهده داشت.
همچنین طی حکمی از سوی فدراسیون «محمد آبی» دبیر هیات بوکس استان به عنوان داور و «طاهر جباری» مربی ارومیه ای تیم ملی امید به عنوان عضو کمیته فنی در رقابت‌های کارگران کشور حضور داشتند.
طی ماه گذشته «حسین دانشور» بوکسور ملی‌پوش وزن ۸۱ کیلوگرم اهل نقده که به همراه تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی «احمد کومرت» ترکیه حضور داشت، موفق به کسب مدال برنز شد.
دانشور فروردین ماه امسال نیز به مسابقات قهرمانی بزرگسالان ۲۰۱۹ آسیا – تایلند اعزام شد.
آذرماه امسال مسابقات بوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۱۸۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور در سالن غدیر ارومیه برگزار شد و تیم آذربایجان‌غربی با کسب یک مدال طلا و سه برنز در جایگاه چهارم ایران قرار گرفت.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی