رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 آبان 1398 - 22:02
  • کد خبر : ۵۶۳۴
  • چاپ خبر : ناظم الشریعه : بازیکنان جوان به خوبی از پس وظایفشان برآمدند

ناظم الشریعه : بازیکنان جوان به خوبی از پس وظایفشان برآمدند

محمد ناظم‌الشریعه در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات گفت: در ابتدا به همه تیم‌های حاضر در ارومیه خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم از حضور در ایران و شهر زیبای ارومیه لذت ببرند. ضمن اینکه باید به مردم ارومیه هم بابت میزبانی شایسته این مسابقات تبریک بگویم.

  ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس خبری پس از بازی با ترکمنستان گفت: ترکمنستان به خوبی لایه‌های دفاعی را تشکیل داده بود. به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت فدراسیون فوتبال ایران؛ محمد ناظم الشریعه در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی با ترکمنستان گفت: در ابتدا به مردم ارومیه تبریک می‌گویم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در کنفرانس خبری پس از بازی با ترکمنستان گفت: ترکمنستان به خوبی لایه‌های دفاعی را تشکیل داده بود.
به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت فدراسیون فوتبال ایران؛ محمد ناظم الشریعه در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی با ترکمنستان گفت: در ابتدا به مردم ارومیه تبریک می‌گویم که میزبان این مسابقات هستند و شاهد برد تیم ملی بودند.

وی ادامه داد: در این دیدار تیم ترکمنستان به خوبی لایه‌های دفاعی را تشکیل داده بود و بدون شک بازی برابر چنین تیم‌هایی سخت است. ما هم سعی کردیم که از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا آنها را به هماهنگی برسانیم. اگرچه باعث شد در گلزنی کارمان کمی دشوار شود با این حال به خوبی توانستیم با استفاده از بازیکنان جوان، نتیجه را به سود خود به پایان برسانیم. در واقع باید به فکر آینده فوتسال کشورمان باشیم و به همین دلیل این تصمیم را گرفتم.

 

------------------------------------

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: در تیم ملی به روی همه باز است و تیمی کی می‌خواهد به جام جهانی برد باید ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را داشته باشد. برنامه ما در حال حاضر اضافه کردن بازیکنان جوان به تیم ملی است، هرچند که این روند آهسته باشد. در بازی امروز هم این بازیکنان به خوبی توانستند وظایف خود را انجام دهند.

ناظم الشریعه با اشاره به پیشرفت تیم‌های آسیایی گفت: تیم‌های قاره آسیا با استفاده از مربیان صاحب سبک، اصول دفاعی را به خوبی آموزش دیده‌اند و سال به سال عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارند، به طوری که تیم‌هایی چون ویتنام اکنون برابر قدرت های دیگر نتایج خوبی کسب می کنند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به تحت نظر گرفتن تیم ملی ترکمنستان از سال ۲۰۱۷ خاطر نشان کرد: این تیم با استفاده از یک مربی کروات و صاحب سبک، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و امروز نیز توانست در لحظاتی از بازی ما را تحت فشار بگذارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: ما پتانسیل و استعداد زیادی در فوتسال داریم و برای پیشرفت و ماندن در رده اول آسیا باید به دنبال بهبود زیرساخت‌ها، بهتر کردن لیگ و بهبود فضای اقتصادی این رشته باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی