رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 مهر 1398 - 14:11
  • کد خبر : ۵۶۰۹
  • چاپ خبر : ناظم‌الشریعه : جوانگرایی خوبی در تیم ملی فوتسال ایران انجام دادیم

ناظم‌الشریعه : جوانگرایی خوبی در تیم ملی فوتسال ایران انجام دادیم

محمد ناظم‌الشریعه در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات گفت: در ابتدا به همه تیم‌های حاضر در ارومیه خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم از حضور در ایران و شهر زیبای ارومیه لذت ببرند. ضمن اینکه باید به مردم ارومیه هم بابت میزبانی شایسته این مسابقات تبریک بگویم.

کنفرانس خبری سرمربیان گروه دوم مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا در هتل پارک ارومیه برگزار شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کنفرانس خبری سرمربیان گروه دوم مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا با حضور سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در هتل پارک ارومیه برگزار شد.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتسال ۲۰۲۰، محمد ناظم‌الشریعه در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات گفت: در ابتدا به همه تیم‌های حاضر در ارومیه خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم از حضور در ایران و شهر زیبای ارومیه لذت ببرند. ضمن اینکه باید به مردم ارومیه هم بابت میزبانی شایسته این مسابقات تبریک بگویم.

 

------------------------------------

وی‌ ادامه داد: از ترکیب تیم در جام‌جهانی قبلی تنها ۳ بازیکن را به ارومیه آوردیم و بقیه بازیکنان جوان هستند و از ۱۴ بازیکن فعلی، هشت نفر از آنها اولین تجربه خود از حضور‌‌ در یک تورنمنت رسمی را بدست می‌آورند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: در واقع جوانگرایی خوبی در تیم صورت گرفته که نکته بسیار مثبتی است. البته برای حفظ شخصیت تیم‌ ملی همیشه باید از بازیکنان شناخته شده و شاخص هم در ترکیب تیم در هر تورنمنت استفاده کرد.

وی با تبریک مجدد بابت میزبانی شایسته ارومیه گفت: در این مسابقات سالار آقاپور را داریم که پیش از این به عنوان برترین بازیکن آسیا در رده زیر ۲۰سال انتخاب شده و در لیگ هم حضور خوبی دارد. به همین جهت وظیفه داشتیم وی را به تیم دعوت کنیم. همانطور که ۲ سال پیش هم توحید لطفی را دعوت کرده بودیم. مطمئن باشید هر بازیکنی که شرایط خوبی داشته باشد را به تیم دعوت خواهیم کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی