رفتن به بالا
  • شنبه - 20 مهر 1398 - 14:05
  • کد خبر : ۵۵۵۹
  • چاپ خبر : نازنین رحمانی ملی پوش کرمانشاهی قایقرانی : همه از ما توقع مدال دارند

نازنین رحمانی ملی پوش کرمانشاهی قایقرانی : همه از ما توقع مدال دارند

مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسالان ایران با حضور 18 پاروزن در دریاچه آزادی برگزار می شود.

نازنین رحمانی ملی پوش روئینگ بانوان در فاصله ۱۰ روز باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امسال تمرینات بسیار پرفشار و اردوهای سخت و پرچالشی پشت سر گذاشتیم اما با آمادگی کامل راهی مسابقات می شویم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نازنین رحمانی ملی پوش کرمانشاهی روئینگ بانوان ایران در فاصله ۱۰ روز باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امسال تمرینات بسیار پرفشار و اردوهای سخت و پرچالشی پشت سر گذاشتیم اما با آمادگی کامل راهی مسابقات می شویم.

به گزارش یاریزان؛ نازنین رحمانی در مورد مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی اظهار کرد: مسابقات چون در سال قبل از المپیک برگزار می شود قطعا بسیار دشوار خواهد بود و تمام تیم ها با آمادگی در رقابت حاضر می شوند. به علاوه کمتر از ۶ ماه دیگر مسابقات انتخابی قاره ای است و کشورهای آسیایی در این رقابت ها همدیگر را محک خواهند زد. این باعث می شود مسابقات سطح بالایی داشته باشد.

 

------------------------------------

وی افزود: مسابقات در چونگجو کره جنوبی که یک پیست بین المللی است و میزبان مسابقات مهمی چون قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی بوده برگزار می شود و حتما از نظر کیفی نیز در بالاترین سطح قاره آسیا خواهد بود.

رحمانی با اشاره به کسب مدال های متعددش در رقابت های دور گذشته بازیهای آسیایی و قهرمانی آسیا بیان کرد: تیم بانوان ایران با کسب مدال ها در دور گذشته توقع را بالا برده و همه از ما انتظار کسب مدال دارند. هر چند ما هم به دنبال کسب مدال هستیم اما امسال شرایط متفاوتی داریم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

او ادامه داد: بعد از بازیهای آسیایی وقفه ای در اردوهای ما ایجاد شد که با حضور آقای سهرابیان دوباره اردوها آغاز شد. البته اردوهای پر چالشی داشتیم و چندین تست در تهران و بجنورد انجام شد و رقابتی که بین بچه ها ایجاد شده بود باعث شد تمرینات بهتری داشته باشیم و آمادگی مان بالا برود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نازنین رحمانی ملی پوش کرمانشاهی رشته قایقرانی که قرار است در مسابقات امسال در قایق دونفره و چهارنفره سنگین وزن پارو بزند، درباره شرایط آمادگی ملی پوشان تصریح کرد: با توجه به تمریناتی که داشتیم کاملا آماده هستیم و در این روزهای باقی مانده با تمرکز بیشتر روی ارنج ها در سد شیرین دره کار می کنیم.

وی با اشاره به مسابقات کسب سهمیه سال آینده بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا فرصت مناسبی است تا آخرین وضعیت رقبا را ببینیم و با آشنایی کامل تمرینات را تا مسابقات کسب سهمیه ادامه دهیم.

رحمانی در پایان گفت: امیدوارم جواب این سختی ها و تمریناتی که داشتیم را به بهترین شکل ممکن بگیریم و با خبرهای خوب دل مردم را شاد کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی