رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 آبان 1398 - 17:06
  • کد خبر : ۵۶۷۶
  • چاپ خبر : نازنین رحمانی بانوی مدال‌آور روئینگ ایران: برنز آسیا به اندازه طلا برایم ارزشمند است

نازنین رحمانی بانوی مدال‌آور روئینگ ایران: برنز آسیا به اندازه طلا برایم ارزشمند است

مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسالان ایران با حضور 18 پاروزن در دریاچه آزادی برگزار می شود.

  نازنین رحمانی بانوی ملی‌پوش کرمانشاهی روئینگ ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید، گفت: با توجه به اینکه من و هم‌تیمی‌ام برای نخستین‌بار در این قایق ارنج شدیم، مدال برنز برایم اهمیت بسیار زیادی داشت. به گطارش یاریزان؛ نازنین رحمانی بانوی ملی‌پوش روئینگ ایران که پس از ۲ مدال بازی‌های آسیایی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نازنین رحمانی بانوی ملی‌پوش کرمانشاهی روئینگ ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال برنز رسید، گفت: با توجه به اینکه من و هم‌تیمی‌ام برای نخستین‌بار در این قایق ارنج شدیم، مدال برنز برایم اهمیت بسیار زیادی داشت.

به گطارش یاریزان؛ نازنین رحمانی بانوی ملی‌پوش روئینگ ایران که پس از ۲ مدال بازی‌های آسیایی جاکارتا در رقابت‌های قهرمانی آسیا امسال نیز مدال کسب کرد، در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: این رقابت‌ها برایم تفاوت زیادی داشت و دلیلش این بود که برای نخستین‌بار با هانیه خرسند در قایق دونفره قرار گرفتیم و به مدال رسیدیم.

 

------------------------------------

وی افزود: این بهترین ترکیب قایق دونفره سنگین‌وزن بود و ما واقعا برای کسب مدال طلا راهی رقابت‌ها شدیم که در نهایت به مدال برنز رسیدیم. به نظرم این موضوع کیفیت بالای رقابت‌های قهرمانی آسیا را نشان می‌دهد. همه کشورها با بهترین ترکیب در کره‌جنوبی حاضر شده‌ بودند و واقعا هم آماده بودند.

دارنده مدال برنز روئینگ قهرمانی آسیا با اشاره به این مدال تصریح کرد: من و هانیه خرسند برای نخستین‌بار در قایق دونفره نشستیم و عملکرد خوبی داشتیم. همه قایق‌های دونفره در آسیا و البته در جهان چند سال کنار هم مسابقه می‌دهند. با توجه به این شرایط مدال برنز برایم اهمیت زیادی داشت و بسیار ارزشمند است. این برنز برای من کمتر طلا نبود.

دارنده ۲ مدال نقره در بازی‌های آسیایی جاکارتا درباره رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: سال آینده در همین شهر و در همین پیست باید برای کسب سهمیه رقابت داشته باشیم. قطعا کار آسان نیست. رقابت برای کسب سهمیه بسیار دشوار است و امیدوارم هر ورزشکاری که برای رسیدن به المپیک وارد قایق شد بهترین نتیجه را بگیرد و موفق شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحمانی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از کسب سهمیه المپیک چگونه است؟ گفت: امیدوارم در آینده برای کسب سهمیه المپیک اتفاقات بهتری بیافتد و شاهد مدال‌های خوشرنگ باشیم. البته هنوز ترکیب برای مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو مشخص نیست اما کار روئینگ امسال بسیار سخت است. اگر هر ۴ قایق ایران در آسیا سهمیه بگیرد چه در بخش مردان چه در بخش زنان فقط فدراسیون جهانی یک قایق را برای کسب سهمیه معرفی خواهد کرد و این کار ما را سخت‌تر کرده است به همین دلیل رقابت در ایران بین زنان و مردان است.

این بانوی کرمانشاهی درباره امکانات نیز تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات ما امکانات است. روئینگ ایران در شرایطی به این نتایج رسیده که از نظر امکانات با کشورهای آسیایی تفاوت زیادی دارد. رییس فدراسیون در این مدت تلاش کرده تا قایق‌های خریداری شده خیلی زود وارد کشور شود. امیدوارم مسئولان نیز حمایت بیشتری از قایقرانی داشته‌ باشند تا رییس فدراسیون بتواند با دغدغه کمتر کارها را پیش ببرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی