رفتن به بالا
  • دوشنبه - 5 فروردین 1398 - 00:34
  • کد خبر : ۴۳۰۶
  • چاپ خبر : فوتبالیست کرمانشاهی بهترین بازیکن تیم ملی امید ایران برابر یمن شد

فوتبالیست کرمانشاهی بهترین بازیکن تیم ملی امید ایران برابر یمن شد

محمدمهدی مهدی‌خانی فوتبالیست کرمانشاهی گفت: اگر عملکرد تیم ملی امید ایران در نیمه دوم‌ بازی مقابل یمن را در مقابل عراق هم تکرار کنیم می‌توانیم این تیم را نیز شکست بدهیم.

  محمدمهدی مهدی‌خانی فوتبالیست کرمانشاهی گفت: اگر عملکرد تیم ملی امید ایران در نیمه دوم‌ بازی مقابل یمن را در مقابل عراق هم تکرار کنیم می‌توانیم این تیم را نیز شکست بدهیم. به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های امیدهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با نتیجه ۳ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمدمهدی مهدی‌خانی فوتبالیست کرمانشاهی گفت: اگر عملکرد تیم ملی امید ایران در نیمه دوم‌ بازی مقابل یمن را در مقابل عراق هم تکرار کنیم می‌توانیم این تیم را نیز شکست بدهیم.

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال امید ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های امیدهای قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با نتیجه ۳ بر صفر مقابل یمن پیروز شد.

 

------------------------------------

محمدمهدی مهدی‌خانی فوتبالیست کرمانشاهی ستاره تیم پدیده در لیگ برتر توانست به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شود. مهدی خانی که از ابتدا در ترکیب تیم ملی یران قرار داشت توانست گل سوم تیم ملی امید ایران را نیز به ثمر برساند.

مهدی خانی که پس از پایان دیدار امروز مورد توجه مسئولان برگزار کننده قرار گرفت در ترکیب اصلی تیم امید ایران برای رویارویی در اولین دیدار یعنی بازی برابر ترکمنستان نیز به عنوان یکی از بازیکنان پا به میدان گذاشت.

تیم امید ایران دیدار امروز خود برابر یمن را با سه گل به برتری رسید تا پس از کسب دومین تساوی در انتظار دیدار برابر تیم امید عراق که قرار است روز ششم فروردین برگزار شود بنشیند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمدمهدی مهدی‌خانی فوتبالیست کرمانشاهی گفت: خدا را شکر توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. فکر می‌کنم در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول خیلی خوب نبودیم. البته توپ‌های‌مان در این بازی وارد دروازه حریف نشد, اما در نیمه دوم خیلی خوب بودیم و گل هم زدیم. فکر می‌کنم اگر عملکرد نیمه دوم‌مان در این بازی را در بازی با عراق هم تکرار کنیم می‌توانیم این تیم را نیز شکست بدهیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم رفته رفته داریم بهتر می‌شویم. در این بازی و مخصوصاً در نیمه دوم خیلی خوب بودیم، اما طبیعی است که مقداری هنوز ناهماهنگ باشیم, چون مدت کمی در کنار هم بودیم, مخصوصاً در اردوی آخرمان که بیشتر در باشگاه‌ها‌ی‌مان بودیم. به هرحال امیدوارم در بازی با عراق هم دست پر از زمین خارج شویم.

شایان ذکر است،  ایران فعلا در جدول بهترین تیم‌های دوم گروه‌ها در رده پنجم قرار دارد. اگر شاگردان کرانچار در برابر عراق به یک مساوی دست پیدا کنند تیم دوم گروه خواهند شد و شانس صعود به مرحله نهایی را خواهند داشت (هرچند در این صورت، باز هم صعود قطعی نیست) اما اگر ایران با باختن به عراق، در گروه خود دوم شود، با ۳ امتیاز، به احتمال زیاد شانسی برای صعود نخواهد داشت و نه تنها به المپیک راه نخواهد یافت بلکه شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند را هم از دست خواهد داد.

با این اوصاف تنها راه صعود قطعی به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، پیروزی بر عراق است و هر نتیجه‌ای غیر از این، کار را برای شاگردان کرانچار سخت خواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی