رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 تیر 1397 - 12:53
  • کد خبر : ۳۲۲۰
  • چاپ خبر : ارومیه و مهاباد فینالیست مسابقات والیبال دختران آذربایجان غربی شدند
به میزبانی ارومیه؛

ارومیه و مهاباد فینالیست مسابقات والیبال دختران آذربایجان غربی شدند

  تیم های ارومیه و مهاباد به ترتیب با برتری مقابل بوکان و شوط در مرحله نیمه نهایی، به فینال مسابقات قهرمانی والیبال دختران آذربایجان غربی راه یافتند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی والیبال دختران آذربایجان غربی در رده جوانان با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی از روز یکشنبه ۲۴ […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم های ارومیه و مهاباد به ترتیب با برتری مقابل بوکان و شوط در مرحله نیمه نهایی، به فینال مسابقات قهرمانی والیبال دختران آذربایجان غربی راه یافتند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی والیبال دختران آذربایجان غربی در رده جوانان با حضور هشت تیم در ۲ گروه چهار تیمی از روز یکشنبه ۲۴ تیر ماه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز شده است.

معصومه حبیبی بیان کرد: تیم های مهاباد، بوکان، میاندوآب و پیرانشهر در گروه یک و تیم های ارومیه، شوط ، ماکو و پلدشت در گروه ۲ قرار دارند.

نایب رییس هیات والیبال استان آذربایجان غربی گفت: با پایان یافتن دیدارهای مقدماتی و نیمه نهایی چهره چهار تیم راه یافته به مرحله پایانی مشخص شد که تیم های ارومیه و مهاباد در دیدارهای نیمه نهایی نیز پیروز شده و راهی فینال شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

هم اکنون تیم دختران نوجوانان آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی زنجان حضور دارد و با پیروزی مقابل قم در دیدار نیمه نهایی، امروز سه شنبه برای رسیدن به عنوان قهرمانی ایران به مصاف چهار محال و بختیاری خواهد رفت.
سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی