رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 آبان 1398 - 23:03
  • کد خبر : ۵۶۴۱
  • چاپ خبر : دعوت از دو ورزشکار مهابادی و سنندجی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک ایران

دعوت از دو ورزشکار مهابادی و سنندجی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک ایران

پدرام زاهدی ژیمناستیک کار سنندجی در رشته هنری و آریا مام عبدالله ژیمناستیک کار مهابادی در رشته ترامپولین از سوی فدراسیون ژیمناستیک کشور به اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان ایران فراخوانده شدند.

  دور جدید اردوهای تیم ملی ژیمناستیک در دو رشته ترامپولین و هنری در رده بزرگسالان کشور از روز چهار آبان ماه  آغاز می شود. به گزارش یاریزان؛ پدرام زاهدی ژیمناستیک کار سنندجی در رشته هنری و آریا مام عبدالله ژیمناستیک کار مهابادی در رشته ترامپولین از سوی فدراسیون ژیمناستیک کشور به اردوی جدید تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور جدید اردوهای تیم ملی ژیمناستیک در دو رشته ترامپولین و هنری در رده بزرگسالان کشور از روز چهار آبان ماه  آغاز می شود.

به گزارش یاریزان؛ پدرام زاهدی ژیمناستیک کار سنندجی در رشته هنری و آریا مام عبدالله ژیمناستیک کار مهابادی در رشته ترامپولین از سوی فدراسیون ژیمناستیک کشور به اردوی جدید تیم ملی بزرگسالان ایران فراخوانده شدند.

 

------------------------------------

مرحله جدیدی از اردوی تیم ملی هنری بزرگسالان از ۴ لغایت ۲۷ آبان ماه در شهرستان خرم آباد استان لرستان برگزار خواهد شد. سعیدرضا کیخا، مهدی احمد کهنی، محمدرضا خسرونژاد، ایمان خاموشی، عبدالله جامعی، مهدی الفتی ، پدرام زاهدی و معین صفدری ژیمناست های حاضر در این مرحله از اردوی خواهند بود. محمد رضا خیرخواه به عنوان سرمربی و محمد مبین ابراهیمی و محمود عباسی به عنوان مربی هدایت ورزشکاران در این مرحله از اردو را برعهده دارند.

همچنین اردوی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان از ۴ لغایت ۱۰ آبان ماه در آکادمی تخصصی ژیمناستیک در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد. محمد سعیدآبادی، امیررضا مسگری، مهدی نجفی، آریا مام عبدالله، میلاد عیسی زاده و امیر فراهانی ورزشکاران حاضر در این مرحله از اردو خواهند بود. ناصر خضری به عنوان سرمربی و ماهان باژرنگ به عنوان مربی هدایت این مرحله از اردو را برعهده خواهندداشت .


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی