رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 خرداد 1399 - 22:11
  • کد خبر : ۶۹۶۰
  • چاپ خبر : ممنوعیت برگزاری مسابقه ورزشی تا ۲۲ خرداد در آذربایجان‌غربی تداوم خواهد داشت

ممنوعیت برگزاری مسابقه ورزشی تا ۲۲ خرداد در آذربایجان‌غربی تداوم خواهد داشت

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: تمامی پروتکل‌های مصوب از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تا مشخص شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا، حداقل تا ۲۲ خرداد ممنوعیت برگزاری مسابقات ورزشی در استان بردوام خواهد بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تا مشخص شدن وضعیت شیوع بیماری کرونا، حداقل تا ۲۲ خرداد ممنوعیت برگزاری مسابقات ورزشی در استان بردوام خواهد بود.

به گزارش یاریزان و با اعلام پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی، کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: تمامی پروتکل‌های مصوب از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شده است.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: تا روز ۲۲ خردادماه ممنوعیت برگزاری مسابقات ورزشی را در استان اعلام کرده ایم اما هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی می‌توانند براساس پروتکل‌های ابلاغی و با رعایت تمام دستورالعمل‌ها تمرین یا برنامه‌های ورزشی خود را برگزار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی در مورد مسابقات بین‌المللی آینده به میزبانی استان نیز گفت: میزبانی جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان در ارومیه قطعی شده و این مسابقات پاییز امسال برگزار خواهدشد با این حال باید منتظر مشخص شدن وضعیت بیماری کرونا باشیم.

پور ایراندوست اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از بخش خصوصی حمایت می‌کنیم و بنا به اعلام وزیر ورزش و جوانان، اجاره بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی در ۲ ماه اسفند و فروردین بخشیده شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

آذربایجان‌غربی آبان‌ماه امسال میزبان مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان خواهدبود.

 

آذربایجان غربی | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی