رفتن به بالا
  • دوشنبه - 14 بهمن 1398 - 19:18
  • کد خبر : ۶۰۹۳
  • چاپ خبر : معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه : سال آینده، در لیگ برتر کشتی شرکت می‌کنیم

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه : سال آینده، در لیگ برتر کشتی شرکت می‌کنیم

اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، اعلام شد.

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌ و پیگیری استاندار، یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر سال آینده کشتی شرکت خواهد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌ و پیگیری استاندار، یک تیم از کرمانشاه در لیگ برتر سال آینده کشتی شرکت خواهد کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از ایسنا، جلال عزیزی با اعلام این خبر اظهار کرد: اخیرا استاندار کرمانشاه رایزنی‌هایی را با وزارت نفت داشته تا حمایت مسئولین این وزارتخانه را برای حضور یک تیم از استان در بالاترین سطح سال آینده رشته کشتی جلب کند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه این رایزنی‌ها منجر به نتیجه شد و بنا به اعلام استانداری به اداره کل ورزش و جوانان استان، در لیگ برتر سال آینده کشتی یک تیم از کرمانشاه حضور خواهد داشت.
محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان نیز با تایید این خبر گفت: رئیس فدراسیون کشتی در رقابت‌های جام تختی که چندی قبل به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، در دیدار با استاندار از ایشان خواست تا برای حضور یک تیم از این استان در رقابت‌های لیگ برتر کشتی حمایت‌های لازم را داشته باشد.
وی با اشاره به پتانسیل‌های بالای کرمانشاه در رشته کشتی، افزود: در برخی از استان‌های مستعد در رشته کشتی، ارگان‌های مختلف و شهرداری و شورای شهر کمک می‌کنند تا استانشان یک تیم در لیگ برتر این رشته داشته باشد که ما در کرمانشاه چنین حمایتی را نمی‌بینیم.
رئیس هیات کشتی استان تاکید کرد: معتقدم حضور یک تیم از کرمانشاه در رقابت‌های لیگ برتر به پیشرفت بیشتر کشتی استان کمک خواهد کرد، چراکه میزبانی تیم‌های دیگر و اعزام تیم به رقابت‌های این لیگ باعث بالا رفتن انگیزه دیگر کشتی گیران ما می‌شود.
وی یادآورشد: در حال حاضر کشتی کرمانشاه در چهار تا پنج وزن کشتی گیران خوبی دارد و می‌توانیم از ظرفیت آنها برای حضور در لیگ برتر استفاده کنیم و برای سایر اوزان هم کشتی‌گیر جذب کنیم.
محبی در ادامه اعلام کرد: شاید اگر کشتی کرمانشاه برای سال آینده هم نتواند در لیگ برتر این رشته تیم داشته باشد، برای دو یا سه سال آینده دیگر هیچ ملی پوشی از کرمانشاه نخواهیم داشت.
وی افزود: ارشک محبی، یدالله محبی، بهمن تیموری و حامد رشیدی از کشتی گیران مطرح حال حاضر کرمانشاه هستند که همگی برای استان‌های دیگر کشتی می‌گیرند و اگر یک تیم لیگ برتری داشته باشیم، به استان برمی‌گردند و انگیزه‌ای برای کشتی گیران نوجوان و جوان استان می‌شوند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی