رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 مهر 1397 - 23:30
  • کد خبر : ۳۴۴۴
  • چاپ خبر : محمد خالوندی، ورزشکار کرمانشاهی: رکورد خودم در جهان را ۲ متر افزایش دادم
پس از کسب مدال برنز؛

محمد خالوندی، ورزشکار کرمانشاهی: رکورد خودم در جهان را ۲ متر افزایش دادم

محمد خالوندی، ورزشکار کرمانشاهی دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت که در این مسابقات رکورد خود را در جهان به اندازه دو متر افزایش داده است.

  محمد خالوندی، ورزشکار کرمانشاهی دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت که در این مسابقات رکورد خود را در جهان به اندازه دو متر افزایش داده است.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از تسنیم؛ محمد خالوندی، ورزشکار کرمانشاهی پس از کسب جایگاه سوم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در رشته پرتاب نیزه اظهار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمد خالوندی، ورزشکار کرمانشاهی دارنده مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت که در این مسابقات رکورد خود را در جهان به اندازه دو متر افزایش داده است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از تسنیم؛ محمد خالوندی، ورزشکار کرمانشاهی پس از کسب جایگاه سوم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در رشته پرتاب نیزه اظهار داشت: امروز توانستم بهترین رکوردهایم را بزنم. من امروز و در این رقابت‌ها، رکورد خودم در جهان را دو متر جابجا کردم، اما به طلا نرسیدم. امیدوارم این رکورد‌ها برای بازی‌های بعدی انگیزه‌ای باشد تا بتوانم در پارالمپیک و مسابقات جهانی، عملکرد بهتری داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توانستی مدال خوش‌رنگ‌تری کسب کنی یا خیر، گفت: پیش‌بینی می‌کردم که رکورد پایین‌تری ثبت کنم و فکر نمی‌کردم پرتاب‌هایم تا این حد بتواند رکورد‌ها را جابجا کند، اما وقتی بازی‌ها آغاز شد و با انگیزه‌ای که گرفتم، ۴۸ متر پرتاب کردم و رکورد خودم را در جهان شکستم.

محمد خالوندی، ورزشکار کرمانشاهی دارنده مدال برنز پرتاب نیزه پاراآسیایی تصریح کرد: از کمیته ملی پارالمپیک و ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین خواهش می‌کنم نگاه بهتر و حمایت‌های بیشتری به ماده ورزشی و کلاس‌های ما داشته باشند. سال آینده مسابقات جهانی را پیش رو داریم، می‌توانیم در همین کلاس، قهرمان و نایب قهرمان شویم و باز هم مدال‌های اصلی را برای ایران به دست بیاوریم. امیدوارم این دوستان با حمایت‌های خود باز هم به ما انگیزه بدهند تا بتوانیم بهترین رکورد‌ها را بزنیم و باز هم برای ایران افتخار و مدال کسب کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی