رفتن به بالا
  • سه شنبه - 13 تیر 1396 - 08:32
  • کد خبر : ۲۴۰۹
  • چاپ خبر : مجوز برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان نونهال در آذربایجان‌غربی کسب شد
رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان‌غربی؛

مجوز برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان نونهال در آذربایجان‌غربی کسب شد

  رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی از کسب مجوز برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان نونهالان در استان خبر داد و افزود: در این رابطه، طرح استعدادیابی در سطح مدارس استان ویژه بانوان نیز از اول مهر امسال آغاز می‌شود.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس؛ بابک مرادزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی از کسب مجوز برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان نونهالان در استان خبر داد و افزود: در این رابطه، طرح استعدادیابی در سطح مدارس استان ویژه بانوان نیز از اول مهر امسال آغاز می‌شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس؛ بابک مرادزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز و نوسازی سالن‌های ورزشی وزنه‌برداری سطح استان اظهار داشت: در این رابطه مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان صرف کمک به تجهیز هیئت‌های وزنه‌برداری شوط، سلماس، خوی، مهاباد، پیرانشهر، میاندوآب، تکاب و ارومیه شد که در سطح کشور بی‌نظیر بود.

هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی جزو چهار هیئت برتر کشور است

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۲ هیئت وزنه‌برداری استان،براساس ارزیابی فدراسیون در رده ۲۶ قرار داشت تصریح کرد: این در حالی است که هم اینک در رده چهارم کشور و بالاتر از استان‌های اردبیل،شیراز و اصفهان که از قطب‌های این رشته ورزشی در ایران هستند قرار دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: خوشبختانه هم اکنون هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی تمامی تجهیزات ۵۰ ساله این رشته را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اینک در شهرهای بزرگی همچون تهران، شیراز،اصفهان و اردبیل تنها دو یا سه باشگاه فعال هستند افزود: این در حالی است که در آذربایجان‌غربی هشت شهرستان تجهیز و فعال هستند.

 

ورزشکاران ملی‌پوش وزنه‌برداری استان به ۸ نفر می‌رسد

مرادزاده با بیان اینکه هم اکنون ۶ وزنه‌بردار استان عضو تیم ملی هستند گفت: این تعداد در سال ۹۶ به هشت بازیکن ارتقاء می‌یابد

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی وزنه‌برداری در استان بیان کرد: در این زمینه نیز هر سال، ۱۷ فروردین و اول مهر ماه طرح استعدادیابی در مدارس انجام می‌شود.

 

وزنه برداران آذربایجان‌غربی به مسابقات المپیاد شمال غرب کشور اعزام می‌شوند

وی از اعزام وزنه‌برداران آذربایجان‌غربی به مسابقات المپیاد شمال غرب کشور در اردبیل خبر داد و گفت: این المپیاد با شرکت تیم‌های آذربایجان‌غربی،شرقی،اردبیل،زنجان و کردستان برگزار و تیم استان با هشت نفر شرکت می‌کند و بی‌شک براساس شناختی که از ورزشکاران با استعداد آذربایجان‌غربی می‌رود،این تیم به مقام نخست دست می‌یابد.

 

مسابقات وزنه‌برداری لیگ استان از ۲۳ تیتر در مهاباد برگزار می‌شود

مرادزاده با بیان اینکه ۲۳ تیر ماه امسال مرحله چهارم مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان و نونهالان لیگ استان به میزبانی مهاباد برگزار می‌شود تصریح کرد: در این مسابقات از هفت شهرستان و ۹۰ نفر وزنه‌بردار شرکت می‌کنند.

 

مجوز برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان نونهال در آذربایجان‌غربی کسب شد

رئیس هیئت وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی از کسب مجوز برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان نونهالان در استان خبر داد و افزود: در این رابطه، طرح استعدادیابی در سطح مدارس استان ویژه بانوان از اول مهر امسال آغاز می‌شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه بودجه هیئت‌ وزنه‌برداری استان تاکنون مشخص نشده است اظهار داشت: از سوی دیگر مقرر شده بود که به هیئت‌های ورزشی فعال از لحاظ مالی کمک ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان شود که متاسفانه تحقق نیافت.

 

سالن تمرین وزنه‌برداری در سلماس به ورزش بوکس اختصاص یافته است

مرادزاده با اشاره به سایر مشکلات هیئت وزنه‌برداری استان گفت: علاوه بر آن متاسفانه در سلماس، جایگاه تمرین وزنه‌برداری به ورزش بوکس اختصاص یافته و در خوی نیز نیازمند ۱۰ میلیون تومان اعتبار برای این رشته ورزشی هستیم که باید اداره کل ورزش و جوانان این رقم را بپردازد.

 

سالن‌های تمرین وزنه‌برداری در سردشت و بوکان با وجود تجهیزات فعال نیستند

وی بیان کرد: همچنین از ۱۸ ماه گذشته به بوکان تجهیزات وزنه‌برداری به مبلغ ۶۵ میلیون تومان اختصاص یافته اما در آنجا فعالیت‌های بدن‌سازی انجام می‌شود و در سردشت نیز تمامی امکانات وجود دارد اما متاسفانه فعال نیست.

 

عضو کمیته استان‌های فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به اینکه این فدراسیون با بودجه سه میلیارد تومانی خود در المپیک ۲۰۱۶ آبروداری کرد اظهار داشت: متاسفانه علاوه بر محدودیت‌های بودجه‌ای، هیئت‌های فعال استان‌ها باید در تصمیم‌گیری‌های فدراسیون نقش داشته باشند که هم‌اینک چنین چیزی وجود ندارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی