رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 شهریور 1399 - 15:34
  • کد خبر : ۷۵۷۰
  • چاپ خبر : مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین به نام پهلوان سیامند رحمان در ارومیه احداث می‌شود
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین:

مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین به نام پهلوان سیامند رحمان در ارومیه احداث می‌شود

سید محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی هیات جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی افزود: به زودی عملیات اجرایی و احداث مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی با نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و مصوبه هیات وزیران آغاز خواهد شد و بنا داریم این مجموعه بنام پهلوان سیامند رحمان یک مجموعه ورزشی بی‌نظیر مورد استفاده ورزشکاران این استان و کشور قرار گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین به نام پهلوان «سیامند رحمان» در ارومیه احداث خواهدشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولین به نام پهلوان سیامند رحمان در ارومیه احداث خواهدشد.

به گزارش یاریزان و با اعلام اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، سید محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی هیات جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی افزود: به زودی عملیات اجرایی و احداث مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی با نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و مصوبه هیات وزیران آغاز خواهد شد و بنا داریم این مجموعه بنام پهلوان سیامند رحمان یک مجموعه ورزشی بی‌نظیر مورد استفاده ورزشکاران این استان و کشور قرار گیرد.

 

------------------------------------

وی اظهار کرد: طی هفته آتی با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان این استان، جلسه‌ ویژه ای برای شروع عملیات اجرایی آن برگزار خواهدشد.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان ادامه داد: جهان پهلوان سیامند رحمان یک اسطوره تکرارنشدنی و سرباز جمهوری اسلامی ایران بود که در مسابقات مختلف جهانی خوش می‌درخشید و پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در می‌آورد که از دست دادن او در آستانه پارالمپیک توکیو، یک فاجعه غم‌انگیز و ناراحت‌کننده برای ورزش کشور بود.

وی اظهار امیدواری کرد که مسوولان آذربایجان‌غربی و شهرستان اشنویه مسابقات و یادواره‌های مختلف در شان این ورزشکار و با عنوان «سیامند رحمان» برنامه‌ریزی و برگزار کنند و فدراسیون نیز به سهم خود سالن ورزشی فدراسیون را به نام «سیامند رحمان» نامگذاری کرده‌است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اسبقیان در مورد آخرین برنامه‌های فدراسیون گفت: هم‌اکنون ۱۰ رشته ورزشی به صورت مستقیم توسط فدراسیون مدیریت می‌شود و هشت رشته شامل تکواندو، تنیس، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی باکمان، سوارکاری، دوچرخه‌سواری و قایقرانی نیز به فدراسیون‌های تخصصی منتقل شده است.

وی اظهار کرد: برنامه چهارساله فدراسیون در دست تدوین است و مهرماه عملیاتی خواهدشد تا نقشه راه فدراسیون برای رسیدن به اهداف وزارت ورزش از جمله موفقیت در پارالمپیک توکیو و پاراآسیایی چین عملی شود.

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی هم گفت: آذربایجان‌غربی آمادگی میزبانی تمامی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی است ضمن اینکه اداره کل ورزش و جوانان طی نامه‌ای، اختصاص تمامی امکانات و سالن‌های ورزشی در شهرستان‌ها به صورت رایگان در اختیار ورزشکاران هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان ابلاغ کرده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ورزشکاران هیئت در استان با تلاش و از خودگذشتگی، منش و پهلوانی در تمامی رویدادها درخشش خوبی داشتند ضمن اینکه تمامی ورزشکاران رشته بوچیا بیمه ورزشی رایگان خواهند شد و هزینه های آنان از اداره کل پرداخت خواهد شد.

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی