رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 اسفند 1397 - 12:17
  • کد خبر : ۳۹۷۹
  • چاپ خبر : ۷ نماینده کورد در لیگ دسته سوم هندبال برای صعود خواهند جنگید

۷ نماینده کورد در لیگ دسته سوم هندبال برای صعود خواهند جنگید

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

  مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ تیم‌هایی که مدعی کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته سوم هندبال مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۳۹۷ دسته سوم هستند در چهار گروه تقسیم‌بندی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم‌هایی که مدعی کسب مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته سوم هندبال مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۳۹۷ دسته سوم هستند در چهار گروه تقسیم‌بندی شده‌اند و از امروز رقابت خود را به میزبانی هیأت هندبال قم برای کسب مقام و صعود به دسته بالاتر آغاز می‌کنند.

در این مسابقات ۱۵ تیم حضور دارند و دیدارهای مرحله مقدماتی را در چهار گروه سه و چهار تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله دوم را کسب کرده و سرانجام سرنوشت تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی و فینال مشخص شود.

لیگ دسته سوم هندبال از امروز هشتم اسفند آغاز می‌شود و دیدار افتتاحیه بین تیم‌های هیات مهاباد و هیات اردبیل به انجام می‌رسد، ضمن اینکه تیم‌های پردیس تهران با هیأت ساوه در مسابقه دوم و تیم‌های هیأت بیجار و هیأت سیستان و بلوچستان در بازی سوم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بازِ‌های روز دوم نیز با جدال تیم‌های هیأت قروه و هیأت تربت حیدریه انجام می‌شود، ضمن اینکه تیم‌های سیمان ایلام و هیأت گرمسار، زرند کرمان و هانیوان ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی قم با گرمه خراسان شمالی دیگر دیدارهای روز دوم این مرحله از لیگ هندبال مردان ایران را در قم برگزار می‌کنند.

گفتنی است، تیم بانه در دور اول با استراحت روبه رو شده و روز پنج شنبه با اردبیل بازی می کند.

 

  • گروه بندی مسابقات

گروه اول: بیجار، ساوه، تهران، سیستان و بلوچستان
گروه دوم: قروه، درزجین، گرمسار، سیمان ایلام، تربت حیدریه
گروه سوم:گرمه (خراسان شمالی)، هانیوان ایلام، زرند کرمان، دانشگاه ازادقم
گروه چهارم: بانه، مهاباد، ایلام


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی