رفتن به بالا
  • جمعه - 10 اسفند 1397 - 12:16
  • کد خبر : ۴۰۲۶
  • چاپ خبر : پایان کار مهاباد و صعود بانه به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته سوم هندبال باشگاه های کشور

پایان کار مهاباد و صعود بانه به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته سوم هندبال باشگاه های کشور

در دیدار فینال گروه چهارم نمایندگان مهاباد و بانه مقابل هم قرار گرفتند تا یکی از این دو به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته سوم هندبال باشگاه های کشور راه یابد.

  در دیدار فینال گروه چهارم نمایندگان مهاباد و بانه مقابل هم قرار گرفتند تا یکی از این دو به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته سوم هندبال باشگاه های کشور راه یابد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ پس از انجام قرعه کشی تیم های هندبال بانه، مهاباد و اردبیل در رقابت های لیگ دسته سوم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در دیدار فینال گروه چهارم نمایندگان مهاباد و بانه مقابل هم قرار گرفتند تا یکی از این دو به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته سوم هندبال باشگاه های کشور راه یابد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ پس از انجام قرعه کشی تیم های هندبال بانه، مهاباد و اردبیل در رقابت های لیگ دسته سوم هندبال باشگاه های کشور در گروه چهارم این مسابقات قرار گرفتند.

نماینده هندبال مهاباد در اولین دیدار خود مقابل اردبیل با نتیجه ۲۸ بر ۲۱ شکست را تجربه کرد. همچنین اردبیل در دیدار دوم خود مقابل تیم بانه با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ به پیروزی دست یافت و به عنوتن تیم اول گروه راهی دور بعد شد.

در دیداری فینال مانند، تیم هیات هندبال بانه با نتیجه بسیار نزدیک ۲۳ بر ۲۲ هیات هندبال مهاباد را شکست داد و به جمع هشت تیم برتر لیگ دسته سوم هندبال باشگاه های کشور راه پیدا کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است هندبالیست های بانه ای روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی که در دیدار های امروز مشخص می شود به میدان خواهند رفت.

 

 

  • گروه بندی مسابقات لیگ دسته سوم هندبال باشگاه های ایران

گروه اول: بیجار، ساوه، تهران، سیستان و بلوچستان
گروه دوم: قروه، درزجین، گرمسار، سیمان ایلام، تربت حیدریه
گروه سوم:گرمه (خراسان شمالی)، هانیوان ایلام، زرند کرمان، دانشگاه ازادقم
گروه چهارم: بانه، مهاباد، ایلام


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی