رفتن به بالا
  • شنبه - 23 فروردین 1399 - 13:18
  • کد خبر : ۶۵۶۵
  • چاپ خبر : لطف‌الله‌ نسبی : تیم ملی تنیس روی‌میز از اول تیر وارد اردو می‌شود

لطف‌الله‌ نسبی : تیم ملی تنیس روی‌میز از اول تیر وارد اردو می‌شود

فدراسیون تنیس روی میز ایران بصورت رسمی با پیشنهاد جمیل لطف الله نسبی سرمربی کردستانی تیم‌ ملی بزرگسالان این رشته موافقت کرد.

جمیل لطف‌الله‌ نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز: در صورت دور شدن از بحران کرونا از اول تیرماه تمرینات آماده‌سازی برای این رویداد آغاز می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جمیل لطف‌الله‌ نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز با اشاره به زمان جدید مسابقات قهرمانی جهان گفت: طبق برنامه پیشنهادی و در صورت دور شدن از بحران کرونا از اول تیرماه تمرینات آماده‌سازی برای این رویداد آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر، مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان که قرار بود ۳ تا ۱۰ فروردین ماه برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و به بازه زمانی اول تا هشتم تیرماه موکول شد.

 

------------------------------------

با اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز اما برگزاری مسابقات در این زمان هم منتفی شده است. ITTF تاریخ ۶ تا ۱۳ مهرماه را به عنوان سومین زمان مقرر برای برگزاری رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان اعلام کرده تا تیم‌های تنیس روی میز جهان در این بازه زمانی رقابت خود در کره جنوبی را برگزار کنند.

تیم ملی تنیس روی میز ایران هم از جمله تیم‌های شرکت کننده در این رقابت هاست که قرار است با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، امیرحسین هدایی و آریا امیری در مسابقات شرکت داشته باشد.

این بازیکنان سال گذشته با برگزاری رقابت‌های انتخابی مشخص شدند و با وجود تعویق مسابقات و ایجاد فاصله تا زمان برگزاری رقابت‌ها در مهرماه، قرار هم نیست این ترکیب دستخوش تغییرات دوباره شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران با تاکید بر این موضوع گفت: ترکیب بازیکنان اعزامی به مسابقات تیمی قهرمانی جهان با برگزاری رقابت‌های انتخابی مشخص شد. اگر قرار بر تغییر باشد باید مجدداً مسابقات انتخابی تیم ملی داشته باشیم اما فدراسیون برنامه‌ای در این زمینه ندارد ضمن اینکه دلیلی هم برای این کار نیست چراکه این ترکیب برای شرکت در رویدادی انتخاب شد که هنوز برگزار نشده است.

وی همچنین در مورد برنامه‌های مورد نظر برای پیگیری روند آماده سازی اعضای تیم ملی تنیس روی میز با توجه به تعیین زمان جدید رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان گفت: در آخرین صحبتی که با رئیس فدراسیون داشتم، قرار بر این شد تا برای امسال برنامه‌های مفصل تری داشته باشیم. همچنین در نشستی که با مدیر تیم‌های ملی داشتیم قرار بر این شد تا اول تیرماه را به عنوان زمان پیشنهادی برای آغاز تمرینات تیم ملی به فدراسیون اعلام کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: البته آغاز به کار در این زمان مشروط به دور شدن از بحران فعلی کروناست. در واقع دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا را ملاک اجرای برنامه‌ها قرار می‌دهیم. اگر شرایط مهیا شود و اجازه لازم صادر شود که از همان اول تیرماه وارد اردو می‌شویم در غیراینصورت بنا به شرایط آتی تصمیم گیری جدیدی خواهیم داشت.

لطف‌الله‌ نسبی همچنین در مورد اینکه «در حال حاضر ملی پوشان تنیس روی میز چگونه تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند؟»، گفت: نیما و نوشاد عالمیان در سالن خود در بابل تمرین می‌کنند. گاهی برای آنها کلیپ‌های تمرینی می‌فرستم. هدایی هم در تهران تمرین آمادگی جسمانی انجام می‌دهد اما تمرین تنیس روی میز ندارد. آریا امیری با دو میزی که در منزل دارد همراه با متین حیدری تمریناتش را پیگیری می‌کند. از وضعیت تمرینی افشین نوروزی بی اطلاعم اما قاعدتاً وی هم برنامه تمرینی برای خود دارد تا از آمادگی دور نشود.

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی