رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 شهریور 1399 - 14:09
  • کد خبر : ۷۵۶۲
  • چاپ خبر : قضاوت آرمان اسعدی در رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا
به میزبانی ازبکستان؛

قضاوت آرمان اسعدی در رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا

آرمان اسعدی کمک داور کردستانی بهمراه دیگر داور ایرانی جهت قضاوت در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ آسیا انتخاب شد.

آرمان اسعدی داور کردستانی رشته فوتبال مهرماه سال جاری به منظور قضاوت رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به کشور ازبکستان می رود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرمان اسعدی داور کردستانی رشته فوتبال مهرماه سال جاری به منظور قضاوت رقابت های قهرمانی جوانان آسیا به کشور ازبکستان می رود.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا با حضور ۱۶ تیم برتر این رشته به میزبانی کشور ازبکستان برگزار می شود و چهار تیم نخست مجوز حضور در مسابقات جام جهانی جوانان را که در کشور اندونزی برگزار می شود به دست می آورند.

 

------------------------------------

بر اساس اعلام (کنفدراسیون فوتبال) AFCاین مسابقات از ۱۴ لغایت ۳۱ اکتبر (۲۳ مهر تا ۱۰ آبان ماه) به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

مراسم قرعه کشی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا اواخر خردادماه انجام شد و تیم ملی کشورمان در گروه نخست با تیم های ازبکستان، اندونزی و کامبوج همگروه شد.

حسن اکرمی به عنوان داور و آرمان اسعدی داور شایسته کردستانی نیز به عنوان کمک داور به منظور امر قضاوت این مسابقات همراه با کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان به ازبکستان سفر می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اسعدی از داوران مطرح رشته فوتبال کشور و اهل شهر سنندج است که قضاوت چندین دوره مسابقات بین المللی و آسیایی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی