رفتن به بالا
  • دوشنبه - 17 دی 1397 - 11:42
  • کد خبر : ۳۶۵۱
  • چاپ خبر : فینال جام حذفی فوتبال ایران به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد

فینال جام حذفی فوتبال ایران به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.    ———————————— به گزارش یاریزان به نقل از فارس؛ صابر رحیمی شانزدهم آبانماه، در نشست خبری با خبرنگاران حوزه ورزشی در سالن […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان به نقل از فارس؛ صابر رحیمی شانزدهم آبانماه، در نشست خبری با خبرنگاران حوزه ورزشی در سالن جلسات این اداره کل، اظهارداشت: یکی از سیاست های کلی دولت عدم اجرای پروژه‌های جدید می‌باشد و از آنجایی که از سنوات گذشته بیش از ۱۶ پروژه عمرانی برای دهکده المپیک تعریف شده و با شرایط فعلی نمی‌توانیم احداث پروژه‌های جدید را در این محل داشته باشیم، بنا داریم پروژه های دهکده المپیک کرمانشاه را برای اجرا به بخش خصوصی واگذار کنیم.

رحیمی افزود: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه نیمه کاره سالن شش هزار نفری ولایت در دهکده المپیک کرمانشاه اختصاص داده شده و براساس قولی که مسئولین دولتی داده‌اند، این پروژه برای هفته دولت سال ۹۸ آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

وی در ادامه به جذب ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای ورزش کرمانشاه در سال‌ جاری اشاره کرد و افزود: حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و افزایش دو برابری سرانه فضاهای ورزشی در استان کرمانشاه از جمله برنامه‌های این اداره کل در حوزه های عمرانی ورزش استان می‌باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کرمانشاه میزبان مسابقات جام حذفی فوتبال می‌شود

رحیمی با بیان اینکه کرمانشاه به عنوان میزبان مسابقه فینال جام حذفی انتخاب شده است، عنوان کرد:با رایزنی‌هایی که استاندار کرمانشاه با مسئولین فدراسیون فوتبال داشته‌اند مسابقات جام حذفی کشور اردیبهشت سال ۹۸ به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

وی ادامه داد:به دنبال این نیستیم که یک مسابقه را برگزار و برای چند روز کرمانشاه را در رسانه‌ها برجسته کنیم، بلکه ابعادی فراتر از این موضوع همچون نشان دادن امنیت حاکم در این استان مرزی، جذب گردشگران، اخذ اعتبارات بیشتر و امتیازات مثبت دیگر را مد نظر برای ورزش استان قرار داده‌ایم.

این مسئول، با اشاره به نشست روسای ۵۳ فدراسیون ورزشی در ۱۷ اسفند سال جاری به میزبانی کرمانشاه، مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی، مسابقات بین المللی بومی محلی و … را از مهمترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان تاپایان سال عنوان کرد وافزود: این مسابقات می تواند جذب اعتبارات بالایی را برای ورزش کرمانشاه داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به وضعیت ورزش بانوان در کرمانشاه اشاره کرد وافزود: در حال حاضر یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی ویژه بانوان کشور، مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه است که در کنار سایر سالن‌های ورزشی ویژه بانوان در استان این بستر را فراهم کرده است که بانوان کرمانشاهی حضوری فعال در ورزش داشته باشند.

رحیمی در ادامه گفت: ما در استان به همان اندازه‌ای که به ورزش آقایان اهمیت می دهیم برای ورزش بانوان ارزش قائل هستیم و حتی تاکید شده کلیه اماکن ورزشی کرمانشاه در نوبت صبح در اختیار بانوان قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در خاتمه سخنانش تاکیدکرد: اداره کل ورزش و جوانان در هیچ مجمعی دخالت نمی‌کند و در خصوص ابطال رای مجمع انتخاباتی موتورسواری و اتومبیلرانی هیچگونه دخالتی در حکم فدراسیون نداشته است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی