رفتن به بالا
  • شنبه - 10 فروردین 1398 - 19:48
  • کد خبر : ۴۳۶۸
  • چاپ خبر : ساعت دیدار دو تیم موکریان مهاباد و میلاد مهر تهران تغییر کرد

ساعت دیدار دو تیم موکریان مهاباد و میلاد مهر تهران تغییر کرد

گزارش تصویری یاریزان از دیدار دو تیم موکریان مهاباد و پاس گیلان در لیگ دسته سوم فوتبال ایران

  با توجه به صلاح دید مسئولان برگزاری مسابقات ساعت دیدار دو تیم موکریان مهاباد و میلاد مهر تهران از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تغییر کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ پس از اعلام خبر ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در مناطق غربی کشور چند دیدار در لیگ دسته دوم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با توجه به صلاح دید مسئولان برگزاری مسابقات ساعت دیدار دو تیم موکریان مهاباد و میلاد مهر تهران از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تغییر کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ پس از اعلام خبر ورود سامانه بارشی و احتمال وقوع سیل در مناطق غربی کشور چند دیدار در لیگ دسته دوم فوتبال ایران لغو شد. در همین رابطه مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال در شهرستان مهاباد و با هماهنگی و موافقت سازمان لیگ کشور رای به تغییر ساعت دیدار دو تیم موکریان مهاباد و میلاد مهر تهران از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران دادند.

 

دیدار این دو تیم از ساعت ۱۵:۴۵ به ۱۴:۳۰ تغییر کرد تا این مسابقه فوتبال فردا یکشنبه یازدهم فروردین ماه در استادیوم آزادی شهرستان مهاباد تحت الشعاع بارندگی شدید قرار نگیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

البته شرایط ناپایدار جوی منطقه ممکن است فردا باعث لغو این دیدار و موکول شدن آن به تاریخی دیگر گردد.

در دور رفت دیدار دو تیم با نتیجه یک بر یک و در خانه میلاد مهر تهران پایان یافت. در این دیدار که حواشی داوری و جنجال تیم حریف در دقایق ابتدایی کار را برای دو تیم ناخوشایند کرده بود در پایان با یک امتیاز شیرین برای موکریانی ها همراه بود. تیم میلاد مهر تهران با پانزده امتیاز در رده ی ششم جدول گروه قرار دارد و شکست این تیم در خانه برای موکریانی ها حکم یک دیدار شش امتیازی و رهایی از قعر جدول را خواهد داشت.

تیم موکریان نیز با کسب هشت امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی