رفتن به بالا
  • سه شنبه - 13 فروردین 1398 - 12:46
  • کد خبر : ۴۴۰۴
  • چاپ خبر : گران ترین ستاره فوتبال دنیا کیست؟ لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو ؟

گران ترین ستاره فوتبال دنیا کیست؟ لیونل مسی یا کریستیانو رونالدو ؟

مجله فرنس فوتبال هر ساله اسامی ارزشمندترین فوبالیست های دنیا را منتشر میکند که در یک دهه گذشته همواره نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در این لیست وجود داشته است.

  مجله فرنس فوتبال هر ساله اسامی ارزشمندترین فوبالیست های دنیا را منتشر میکند که در یک دهه گذشته همواره نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در این لیست وجود داشته است.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از فرنس فوتبال، لیونل مسی فوروارد بارسلونا، گرانترین فوتبالیست جهان در فصل فوتبال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ عنوان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مجله فرنس فوتبال هر ساله اسامی ارزشمندترین فوبالیست های دنیا را منتشر میکند که در یک دهه گذشته همواره نام لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در این لیست وجود داشته است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از فرنس فوتبال، لیونل مسی فوروارد بارسلونا، گرانترین فوتبالیست جهان در فصل فوتبال ۲۰۱۹-۲۰۱۸ عنوان شده است.

جمع کل درآمد ستاره تیم فوتبال آرژانتین ۱۳۰ میلیارد یورو در سال اعلام شده است.

رونالدو از یونتوس در جای دوم قرار دارد. حساب بازیکن تیم پرتغال طی یکسال به ۱۱۳ میلیون یورو رسیده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

فوتبالیست های دیگر نیز در ۵ ردیف اول فهرست رتبه بندی گرانترین فوتبالیست های جهان قرار دارند: نیمار با ۹۱,۵ میلیون یورو، گریزمن با ۴۴ میلیون یورو، گرت بیل با ۴۰,۲ میلیون یورو.

از لحاظ مربیان فوتبال، دیگو سیمئونه مربی باشگاه مادرید آتلتیکو مادرید در فصل ورزشی ۲۰۱۹-۲۰۱۸ ۴۱ میلیون یورو درآمد داشت. خوزه مائوری با ۳۱ میلیون یورو و تری آنری با ۲۵,۵میلیون یورو و خوسپ گواردیولا  با ۲۴ میلیون یورو و ارنستو والورده با ۲۳,۵ میلیون یورو نیز در فهرست گرانترین مربیان فوتبال جا دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی