رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 فروردین 1398 - 10:30
  • کد خبر : ۴۴۷۳
  • چاپ خبر : فصل کابوس‌وار برای کاوه رضایی در بروخه بلژیک به پایان رسید؟

فصل کابوس‌وار برای کاوه رضایی در بروخه بلژیک به پایان رسید؟

آندونی سوبیسارتا، دروازه‌بان مشهور و پیشین اسپانیایی، کاوه رضایی ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کلوب بروژ بلژیک را برای انتقال به لوشامپیونه فرانسه زیر نظر دارد.

  رسانه بلژیکی با اعلام این که کاوه رضایی در بازی امشب (دوشنبه) برابر استاندارد غایب است، اعلام کرد: این بازیکن بار دیگر دچار مصدومیت شده و احتمالا تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. به گزارش یاریزان و ‌به نقل از ایسنا، کاوه رضایی همچنان شرایط بدی در تیم بروخه دارد. این بازیکن […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رسانه بلژیکی با اعلام این که کاوه رضایی در بازی امشب (دوشنبه) برابر استاندارد غایب است، اعلام کرد: این بازیکن بار دیگر دچار مصدومیت شده و احتمالا تا پایان فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

به گزارش یاریزان و ‌به نقل از ایسنا، کاوه رضایی همچنان شرایط بدی در تیم بروخه دارد. این بازیکن کرمانشاهی که گران‌ترین خرید تیمش محسوب می‌شود، همچنان از شرایط بدی دور است. او در ابتدای فصل در گلزنی ناکام بود و در ادامه‌ یکی پس از دیگری مصدومیت به سراغش آمد و قطعاً در بازی حساس امشب تیمش غایب است.

 

------------------------------------

نگرانی‌ها درباره کاوه رو به افزایش است و به نظر می‌رسد که این فصل برای او به طور کامل به پایان رسیده و دیگر نمی‌تواند با پیراهن تیمش در فصل جاری به میدان برود.

کاوه رضایی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران با جدایی از تیم شارلوا به بروخه پیوست و در تیم جدید خود تنها یک گل به ثمر رساند.

باشگاه بلژیکی با وجود خرید ۵ میلیون یوریی مهاجم ایرانی خود در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی مخالف فروش او نیست. هنوز مذاکره برای انتقال مهاجم ایرانی کلوب بروژ بلژیک به تیم دیگری آغاز نشده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی