رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 خرداد 1399 - 13:14
  • کد خبر : ۷۰۱۳
  • چاپ خبر : فروتن گل آرا : مسببان عدم اعزامم به بازیهای جاکارتا را بخشیدم/ تمرین جدی و منظمی دارم

فروتن گل آرا : مسببان عدم اعزامم به بازیهای جاکارتا را بخشیدم/ تمرین جدی و منظمی دارم

فروتن گل آرا قهرمان بوکس آسیا، سهم خود در مهار بیماری کرونا را در شرایط فعلی، ماندن در منزل و پرهیز از حضور در اماکن عمومی عنوان کرد.

  فروتن گل آرا قهرمان کرمانشاهی بوکس ایران گفت: در جاکارتا می‌توانستم مدال بگیرم و مسببان عدم حضورم در این رقابتها را بخشیده‌ام. به گزارش یاریزان؛ فروتن گل آرا در گفت و گو با خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس، درباره تمرینات انفرادی اش، اظهار داشت: همچنان تمریناتم را دارم و حتی در این وضعیت کرونایی به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فروتن گل آرا قهرمان کرمانشاهی بوکس ایران گفت: در جاکارتا می‌توانستم مدال بگیرم و مسببان عدم حضورم در این رقابتها را بخشیده‌ام.

به گزارش یاریزان؛ فروتن گل آرا در گفت و گو با خبرنگار ورزش خبرگزاری فارس، درباره تمرینات انفرادی اش، اظهار داشت: همچنان تمریناتم را دارم و حتی در این وضعیت کرونایی به طور جدی پیگیر تمرین منظم و مستمر هستم. برای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و فنی ام، قصد داشتم یک اردوی آماده سازی را اسفندماه سال گذشته در یکی از کشورها داشته باشم که با کرونا لغو شد.

 

------------------------------------

وی با اشاره به اینکه تمامی افرادی که باعث شدند تا در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور نداشته باشد را بخشیده، عنوان کرد: در جاکارتا می توانستم حرفی برای گفتن داشته باشم و مدال بگیرم ولی همه چیز را فراموش کرده و مسببان عدم حضورم در این رقابتها را بخشیده‌ام.

گل آرا در مورد حضور در انتخابی تیم ملی بوکس، تاکید کرد: هنوز مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم چون من هم مثل بقیه بوکسورها در مسابقات گزینشی تیم ملی شرکت خواهم کرد و انگیزه زیادی برای حضور در ترکیب دارم. باید خودم را در این انتخابی محک بزنم و توانایی و شایستگی خود را برای حضور تیم ملی ثابت کنم.

قهرمان بوکس کشورمان درباره شرکت در لیگ برتر امسال نیز گفت: از یک تیم خوب حاضر در رقابتها پیشنهاد داشتم و هم اکنون در مراحل مذاکره هستم اما هنوز قراردادی امضا نکردم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در خصوص اینکه آیا رقابتهای امسال لیگ می تواند به مسابقات جذابی تبدیل شود؟ خاطرنشان کرد: از حالا نمی شود همه چیز را قطعی دانست که لیگ خوب پیش برود چون برگزاری این رقابتها بستگی به مسائل مختلف دارد. باید دید مرجع اصلی و برگزارکننده لیگ، برنامه خوبی به منظور هر چه بهتر شدن مسابقات طراحی کرده است. لیگ باید از پشتوانه قوی برخوردار باشد تا در همه زمینه ها بهترین عملکرد را ارائه دهد.

گل آرا ادامه داد: یکی از مهمترین مسائلی که لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار می دهد، داورها است که باید بسیار قاطع و محکم باشد. حمایت‌ اسپانسرها از مسابقات هم هست که در کوران هفته ها، بوکسورها دغدغه مالی نداشته باشند. پخش تلویزیونی و پوشش خبری باید به گونه ای باشد که باشگاه ها به خوبی دیده شوند و برای ادامه تشویق شوند.

 

کرمانشاه | خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی