رفتن به بالا
  • سه شنبه - 23 مهر 1398 - 01:34
  • کد خبر : ۵۵۷۸
  • چاپ خبر : فدراسیون فوتبال درباره کلاس های مربیگری غیرقانونی هشدار داد

فدراسیون فوتبال درباره کلاس های مربیگری غیرقانونی هشدار داد

در بسیاری از رقابت های داخلی شرکت مربیان در تورنمنت ها منوط به حداقل داشتن مدرک دوره مربیگری C فوتبال و گذراندن دوره های فدراسیون فوتبال تعین شده است.

 رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره کلاس های مربیگری غیرقانونی هشدار داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره کلاس های مربیگری غیرقانونی هشدار داد.

به گزارش یاریزان؛ میرشاد ماجدی رئیس کمیته آموزش درباره کلاهبرداری هایی که با نام فدراسیون فوتبال برای کلاس های مربیگری می شود، اظهار داشت: جدیدا متوجه شدیم که در فضای مجازی با نام این فدراسیون و هیئت های فوتبال، کلاس های آموزشی فوتبال را به صورت دو یا سه روزه برگزار می کنند که این افراد نه مدرس رسمی فدراسیون فوتبال هستند و نه جایی فعالیت دارند.
وی ادامه داد: متاسفانه این افراد با گرفتن وجه نقد این کلاس ها را برگزار می کنند و اعلام می کنند مدرک معتبر به نفرات شرکت کننده ارائه می شود. مدرک معتبر فقط از سوی فدراسیون فوتبال ارائه می شود و بدون شک مدارکی که از سوی این افراد صادر می شود فاقد اعتبار است.
ماجدی در ادامه تصریح کرد: کلاس هایی که به غیر از سایت فدراسیون و وبسایت هیئت ها اعلام می شود فاقد اعتبار است. بر همین اساس از تمام مربیان و نفراتی که از این کلاس ها مطلع می شوند می خواهم که از حضور در این دوره ها خودداری کنند چراکه این کلاس های آموزشی حقیقی نیست و به هیچ وجه اعتبار ندارد. در واقع این افراد سوء استفاده می کنند و نه مدرک و نه کلاس قانونی دارند.

 

------------------------------------

رئیس کمیته آموزش ادامه داد: چندین اطلاعیه در اختیارمان است که از طریق دبیرکل و کمیته های حقوقی و اخلاق پیگیری می کنیم و افراد که دنبال سودجویی هستند را مشخص کنیم تا هر چه زودتر مقابل این روند را بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد دوره ای برگزار شود از مراجع رسمی فوتبال کشور اعلام می شود و باید به حساب رسمی این فدراسیون پول یا به حساب رسمی هیاتت های فوتبال استانی واریز بشود. در غیر اینصورت از نظر ما فاقد اعتبار است و افراد محض سود جودیی دست به این اقدام می زنند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی