رفتن به بالا
  • سه شنبه - 13 فروردین 1398 - 13:12
  • کد خبر : ۴۴۰۷
  • چاپ خبر : علی دایی در یاری رساندن به مردم زلزله زده کرمانشاه به انسانیت معنا بخشید

علی دایی در یاری رساندن به مردم زلزله زده کرمانشاه به انسانیت معنا بخشید

در روزهای سرد زمستانی کرمانشاه تنها علی دایی بود که توانست با هزینه شخصی خود دست از ماموریت برندارد و به کاری که اراده کرد به سرانجام برساند.

  در روزهای سرد زمستانی کرمانشاه تنها علی دایی بود که توانست با هزینه شخصی خود دست از ماموریت برندارد و به کاری که اراده کرد به سرانجام برساند.    ———————————— به گزارش یاریزان وبه نقل از برنا؛ زمانی که زلزله کرمانشاه در سال ۹۶ رخ داد همه چهره‌های معروف سینمایی، سیاسی و ورزشی در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در روزهای سرد زمستانی کرمانشاه تنها علی دایی بود که توانست با هزینه شخصی خود دست از ماموریت برندارد و به کاری که اراده کرد به سرانجام برساند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان وبه نقل از برنا؛ زمانی که زلزله کرمانشاه در سال ۹۶ رخ داد همه چهره‌های معروف سینمایی، سیاسی و ورزشی در فضای مجازی با پیام‌های مختلف به دنبال برطرف کردن مشکلات مردم زلزله‌زده کرمانشاه بودند اما در این بین تنها کسی که پای حرف خود ماند و واقعا به مردم کرمانشاه کمک کرد؛ علی دایی بود.

علی دایی، آقای گل جهان، کاپیتان سابق تیم ملی ایران و سرمربی تیم فوتبال سایپا، با یک پیام در فضای مجازی توانست مبالغ خوبی را جمع‌آوری کند اما به پهلوان عصر بی‌مهری و از سوی مسئولان حساب علی دایی مسدود شد تا پیگیری‌های لازم برای مبالغی که جمع شده، انجام شود. این پایان راه برای علی دایی نبود. او همت کرد و در روزهای بحرانی مدیریت خوبی داشت و بدون توجه به حساب مسدود شده، با هزینه شخصی خود تعداد بسیاری از مردم کرمانشاه را خانه‌دار کرد.

وی به دلیل خدماتی که به مردم زلزله‌زده کرمانشاه داشت مورد تقدیر مردم این استان قرار گرفت. علی دایی بدون توجه به حرف‌ها و خبرها علیه خود با قدرت به کار ادامه داد و به عنوان یک اسطوره کاری کرد که همانند گل‌هایش در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ در ذهن‌ها به ثبت برسد. دایی همانند گلادیاتور همه تلاش خود را به کار برد تا در یک آزمون سخت تعدادی از هموطنانش به خانه برسند. زمانی که همه به فکر فیلمبرداری و عکس یادگاری در کرمانشاه بودند اما علی دایی تنها به یک پست در فضای مجازی بسنده کرد و توانست کاری کند کارستان که تعدادی از مردم بی‌خانمان ایران به خانه برسند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در روزهای سرد زمستانی کرمانشاه تنها علی دایی بود که توانست با هزینه شخصی خود دست از ماموریت برندارد و کاری را که اراده کرد به سرانجام برساند. زمانی که آقای گل جهان کار خود را آغاز کرد همه بر این باور بودند که وی نمی‌تواند اقدامی انجام دهد اما وی به دور از هرگونه شعار به کار خود ادامه داد و توانست برای هموطنانش سرپناهی بسازد.

دایی به عنوانی بسیار ارزشمندتر از دایی عنوان قبل که شهریار آن را نه در ۱۵۰ بازی ملی که ظرف چند روز کسب کرده و با خود به یادگار گذاشته را به دست آورد. علی دایی را نماد فوتبال ایران می‌دانند. آقای گل جهان در رده ملی که در فیفا قابل احترام است و ای‌اف‌سی برای او سنگ تمام می‌گذارد. چه در محافلی که او حضور دارد و چه زمانی که نیست اما نامش هست. نامی که بزرگ و برای همه قابل احترام است.

دایی حالا جدا از اینکه نماد فوتبال ایران است، در اجتماع هم صاحب اعتبار شده، نه اینکه پیش‌تر اعتبار نداشت اما حالا درصد آن بالا رفته و دایی نزد مردم معتبرتر از قبل شده است. کارهای خیرخواهانه او این روزها شهره خاص و عام شده که همه از دایی صحبت می‌کنند. هرجا که می‌نشینی و هرجا که می‌روی در کرمانشاه نام دایی به یادگار است.

نام دایی حتی بیشتر از زمانی که دروازه بزرگان فوتبال جهان را باز می‌کرد، به قدرت‌های آسیا گل می‌زد یا با پیراهن هرتابلین دروازه میلان و چلسی را می‌گشود سر زبان‌ها افتاده است. دلیل آن هم کمک به مردم زلزله‌زده‌ای که نه فامیل دایی هستند، نه آشنای او و نه همزبانش، فقط هموطنش هستند. از نظر دایی همین کافی است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی