رفتن به بالا
  • دوشنبه - 4 بهمن 1395 - 13:42
  • کد خبر : ۲۰۳۲
  • چاپ خبر : ضرورت احداث ۴ استادیوم در آذربایجان غربی، درخواست چمن گلی از آقای وزیر!
نشست سراسری وزیر ورزش و جوانان

ضرورت احداث ۴ استادیوم در آذربایجان غربی، درخواست چمن گلی از آقای وزیر!

  نشست سراسری وزیر ورزش و جوانان، معاونین و مسئولین ستادی وزارت ورزش و جوانان با مدیران کل استانها صبح روز یکشنبه ۳ بهمن ماه با حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در تهران برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ نشست سراسری وزیر، معاونین و مسئولین ستادی وزارت ورزش و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نشست سراسری وزیر ورزش و جوانان، معاونین و مسئولین ستادی وزارت ورزش و جوانان با مدیران کل استانها صبح روز یکشنبه ۳ بهمن ماه با حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در تهران برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ نشست سراسری وزیر، معاونین و مسئولین ستادی وزارت ورزش و جوانان با مدیران کل استانها صبح روز یکشنبه ۳ بهمن ماه در تهران برگزار شد و عبدالله چمن گلی جزو معدود مدیرانی بود که خواسته های زیادی را برای آذربایجان غربی و حتی سایر استانها نیز داشت.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ابتدا با تاکید بر ضرورت افتتاح و بهره برداری استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری فوتبال ارومیه که سالهاست روند تکمیل و اتمام این پروژه بدلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم مسکوت مانده گفت: امیدواریم این استادیوم که یکی از خواسته های جدی جوانان و نوجوانان استان و بخصوص شهر ارومیه می باشد با تدابیر وزیر محترم در سال آینده به بهره برداری برسد.

چمن گلی در این نشست از حمایت های بی دریغ دکتر سعادت استاندار آذربایجان غربی و پیگیری نادر قاضی پور، هادی بهادری و روح اله حضرت پور نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه درخواست های خود در حوزه عمرانی ضمن تقدیر از تلاش های جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی بر مساعدت های وزارت ورزش و جوانان در تجهیز و بازسازی و تکمیل بخش های مختلف استادیوم فوتبال مهاباد تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود که عملیات احداث سالن ورزشی روستای گوک تپه مهاباد بزودی اجرایی گردد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

چمن گلی همچنین خواستار حمایت وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل استادیوم های سلماس و میاندوآب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با انتقاد از زیان های اجرایی شدن ماده ۸۸ و نحوه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی ابراز امیدواری کرد که با ارائه طرحی کامل تر که هم متناسب با سیاست های خصوصی سازی باشد و هم به نفع توسعه و پیشبرد ورزش نقصان های موجود در این قانون مرتفع گردد.

عبدالله چمن گلی همچنین گفت: باید شرایطی فراهم گردد تا سوابق قهرمانی های کشوری، آسیایی، جهانی و المپیک کارکنان مجموعه وزارت ورزش و جوانان با امتیازدهی مشخصی توسط اداره کل توسعه منابع انسانی در احکام کارگزینی آنان لحاظ گردد چرا که آنان موجب افتخارات بزرگی برای کشور شده اند.

وی افزود: نحوه تجلیل از قهرمانان و مدال آوران برتر و ملی پوش استانها باید بگونه ای برنامه ریزی شود تا هدایای مصوب ورزشکاران توسط وزارت ورزش و جوانان به ادارات کل ارسال شود تا طی مراسمی که در استان ها برگزار می شود به آنان پرداخت گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان طرحی را پیشنهاد کرد که بواسطه آن امکانات و سالن های ورزشی شهرداری ها که از ظرفیت های بالایی در راستای توسعه و تعمیم ورزش برخوردار هستند بطور رایگان و بر اساس توافق های دوجانبه در اختیار جوانان و نوجوانان عزیز قرار بگیرند.

چمن گلی همچنین در این نشست بر تاسیس خانه های جوان بمنظور تشکیل اتاق فکر و برنامه های فاخر در حوزه ها و بخش های مختلف جوانان تاکید کرد و گفت: بزودی در آذربایجان غربی نیز این خانه جوان افتتاح و در اختیار جوانان عزیز قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود که با استقبال سایر مدیران کل و مسئولین ستادی وزارت ورزش و جوانان نیز مواجه شده بود گفت: ما نزدیک به ۱۰۰ سمن داریم و انتظار است اعتبارنامه سمن های جدید التاسیس با حمایت و پیگیری های قانونی در سریع ترین زمان ممکن صادر گردد. وی گفت: ما در استان ۵۶ سمن داریم که منتظر صدور اعتبارنامه هستند.

چمن گلی همچنین کمبود نیروی انسانی متخصص در سیستم منابع انسانی حوزه جوانان در استان ها را کم دانست و گفت: امیدواریم با پیگیری های دکتر سلطانی فر زمینه استخدام جوانان متخصص و متعهد در این بخش در سال آتی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود در نشست سراسری مدیران وزارت ورزش و جوانان، شفاف سازی اعتبارات فدراسیون ها را ضروری دانست و گفت: بر اساس تفاهمنامه های بین وزارت و فدراسیون ها که مشابه آن در استان ها بین ادارات کل و هیات ها وجود دارد باید از برنامه های شایسته حوزه ورزش در استان ها حمایت کرد چرا که ورزش استان هاست که شاکله تیم های ملی را می سازد.

چمن گلی افزود: فدراسیون ها اگر ۱۵ درصد اعتبارات جاری خود را به هیات های استانی تخصیص دهند بخشی از مشکلات ورزشی آنها مرتفع می گردد.

دکتر چمن گلی در ادامه گفت: باید از ورزشکاران و قهرمانانی که در اثر ورزش دچار عارضه هایی سخت همچون قطع نخاع شده اند حمایت مادی و معنوی کرد و لازم است هم برای حل مشکلات خود ورزشکاران و هم خانواده های آنها وزارت ورزش شرایطی را برای مستمری ماهیانه برای این عزیزان فراهم نماید که از ۱۱۰ ورزشکار قطع نخاعی کشور ۴ ورزشکار در استان آذربایجان غربی هستند که نیازمند مساعدت وزارت ورزش و جوانان هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی