رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 15 اسفند 1398 - 12:46
  • کد خبر : ۶۲۱۲
  • چاپ خبر : صادقیان : اردوی هانوفر کمک زیادی به ملی پوشان تیراندازی کرد

صادقیان : اردوی هانوفر کمک زیادی به ملی پوشان تیراندازی کرد

پوریا نوروزیان، جواد فروغی و آرمینا صادقیان بعنوان سه تیرانداز ایلامی جهت کسب سهمیه المپیک عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

آرمینا صادقیان بانوی تیرانداز المپیکی ایران گفت: امیدوارم اردو‌های برون مرزی برگزار شود تا بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات المپیک عازم شویم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرمینا صادقیان بانوی تیرانداز المپیکی ایران گفت: امیدوارم اردو‌های برون مرزی برگزار شود تا بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات المپیک عازم شویم.

به گزارش یاریزان؛ آرمینا صادقیان تیرانداز ایلامی و المپیکی ایران در خصوص مسابقات آزاد دانمارک اظهار داشت: این رقابتها با حضور برخی از کشور‌های جهان در دانمارک برگزار شد. سطح این مسابقه در حدی بود که توانستیم خود را برای المپیک آماده کنیم. خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

 

------------------------------------

او با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در هانوفر آلمان افزود: یک اردوی چهار روزه در هانوفر آلمان برگزار شد. توانستیم به خوبی تمرین کنیم. امیدوارم همچنان اردو‌های برون مرزی برگزار شود تا بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات المپیک عازم شویم.

صادقیان گفت: اگر شرایط خوب پیش برود و تجهیزات خوبی در اختیار تیم قرار بگیرد می‌توانیم رقیبان خود را شکست دهیم. می‌توانم قول بدهم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

او ادامه داد: نمی‌شود پیش بینی کرد که به چه مدالی دست پیدا می‌کنیم، زیرا تیراندازی رشته‌ای است که با یک تیر نتیجه تغییر می‌کند. تمام تلاش می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

صادقیان گفت: زیر نظر الهام هاشمی مربی تیم ملی تیراندازی باتفنگ تمرین می‌کنیم. نزدیک‌ترین مسابقه‌ای که در پیش داریم مسابقات جام جهانی در هند است که اواخر اسفندماه برگزار می‌شود. تمام بازیکنانی که سهمیه کسب کردند در این مسابقه شرکت می‌کنند. این مسابقه در سطح المپیک است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی