رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 9 خرداد 1397 - 13:35
  • کد خبر : ۳۰۵۸
  • چاپ خبر : شهنام نظرپور ملی پوش کرمانشاهی : تنها به بهبود رکوردهای شیرجه در بازی‌های آسیایی فکر می کنیم
در تمرینات تیم ملی؛

شهنام نظرپور ملی پوش کرمانشاهی : تنها به بهبود رکوردهای شیرجه در بازی‌های آسیایی فکر می کنیم

  شهنام نظرپور ملی پوش کرمانشاهی و قهرمان شیرجه ایران در حاشیه تمرینات تیم ملی گفت: اگر بتوانیم با امکانات و داشته هایمان، آن چه که در توان داریم به نمایش بگذاریم برای ما کافی است.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ شهنام نظرپور ملی پوش کرمانشاهی شیرجه درباره وضعیت این تیم درآستانه بازی های آسیایی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهنام نظرپور ملی پوش کرمانشاهی و قهرمان شیرجه ایران در حاشیه تمرینات تیم ملی گفت: اگر بتوانیم با امکانات و داشته هایمان، آن چه که در توان داریم به نمایش بگذاریم برای ما کافی است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ شهنام نظرپور ملی پوش کرمانشاهی شیرجه درباره وضعیت این تیم درآستانه بازی های آسیایی جاکارتا گفت: همراه با سه شیرجه روی دیگر در سومین مرحله از اردوی تیم ملی هستیم. این مرحله از اردو تا ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت. به زودی به یک یا دو اردوی برون مرزی اعزام می شویم.

نظرپور به تلاش ملی پوشان و کادرفنی شیرجه برای حضور موفق در جاکارتا اشاره کرد و ادامه داد: مدتی است یک حرکت زیبا و سخت در تخته ۳ متر درنظر گرفته ایم که پیچیدگی و ریسک بالایی دارد. اگر بتوانیم این حرکت را در بازی های آسیایی به درستی به نمایش بگذاریم مطمئنا در جایگاه شیرجه ایران تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.

او درباره فاکتورهای موفقیت شیرجه روها تصریح کرد: شیرجه روها باید در مسابقات تدارکاتی متعددی حضور پیدا کنند تا ریسک حرکاتی که به نمایش می گذارند کاهش یابد و استرسشان به حداقل برسد. معتقدم سطح شیرجه ما با دیگر حریفان تفاوت چشمگیری ندارد اما لازم است در کنار شیرجه روهای کشورهای دیگر خودمان را ارزیابی کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ملی پوش شیرجه در واکنش به این سوال که شیرجه ایران با شرایط فعلی چه جایگاهی در آسیا خواهد داشت، اظهار کرد: چیزی قابل پیش بینی نیست. جایگاه برای ما اهمیتی ندارد و تنها به بهبود رکوردها فکر می کنیم. اگر بتوانیم با امکانات و داشته هایمان، آن چه که در توان داریم به نمایش بگذاریم برای ما کافی است. مدتی است برنامه تمرینی تیم تغییر پیدا کرده است که امیدوارم این تغییرات باعث کسب نتایج بهتر شود. البته من نگاه مثبتی به بازی های آسیایی دارم و با یاری خداوند تصور می کنم نتایج خوبی کسب کنیم. ما نه قول مدال می دهیم و نه قول جایگاه اما به دنبال نمایش شیرجه هایی آبرومند هستیم.

شهنام نظرپور ملی پوش کرمانشاهی با اشاره به رقبا دربازی های آسیایی اضافه کرد: سنگاپور، اندونزی، ژاپن، چین، کره جنوبی وشمالی و مالزی رقبای ما درآسیا هستند. هر کدام از شیرجه روهای این تیم ها دارای مدال های جهانی و المپیک هستند.

دارنده مدال برنز بازی های کشورهای اسلامی درباره نصب دایوهای جدید دراستخر آزادی خاطرنشان کرد: زدن حرکت بر روی دایوهای جدید بسیار راحت تر از انواع قدیمی آن است. زمانی که دایوهای جدید را با دایوهای قدیمی مقایسه می کنیم، متوجه تفاوت فاحش آن ها می شویم. از این دایوها تا ده سال دیگر هم می توان استفاده کرد.

نظرپور درباره نسل آینده شیرجه گفت: درکنار ما جوانان مستعدی حضور دارند. مسعود وکیلی یکی از این افراد است که ۱۶ سال سن دارد. کادر فنی حرکات پیچیده و سختی را برای او درنظر می گیرند اما وکیلی با جسارت، تمامی حرکات را اجرا می کند. حامد بزمی هم در تخته تخصص دارد. انگیزه بالایی برای ادامه کار دارد اما تجربه اندکی دارد. مطمئنا بزمی با حضور درمسابقات مختلف می تواند موفق تر ظاهر شود.

ملی پوش شیرجه درباره تزریق علم و دانش جدید به شیرجه و حضور مربی خارجی دراین تیم تاکید کرد: صد درصد حضور یک مربی با دانش خارجی ضروری است. اگر یک سال قبل از بازی های آسیایی یک مربی خارجی در راس تیم بود شاید نتیجه می گرفتیم اما فعلا دراین برهه نیازی به مربی خارجی نداریم. درمجموع حضور یک مربی بین المللی برای شیرجه لازم است.

شهنام نظرپور ملی پوش کرمانشاهی درباره چگونگی گسترش و علاقمند کردن جوانان به شیرجه بیان کرد: نقش رسانه بسیار پررنگ است. شیرجه رشته ای مهیج و مفرح است که باعث ترشح آدرنالین می شود. این رشته راه خوبی برای تخلیه انرژی جوانان است. ضمن این که معرفی شیرجه در فضای مجازی نیز اثرزیادی دارد. بسیاری از مردم شیرجه روهای خارجی را می شناسند که از کوه ها و صخره می پرند اما نمی دانند ایرانی ها نیز این توانایی را دارند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی