رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 مرداد 1399 - 17:23
  • کد خبر : ۷۳۲۳
  • چاپ خبر : شهناز یاری : برای شرکت در جام جهانی کوچک باید اردوها را زودتر آغاز کنیم
شکوه سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان؛

شهناز یاری : برای شرکت در جام جهانی کوچک باید اردوها را زودتر آغاز کنیم

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم، قرار بود تا از سوم مرداد ماه اردوهای انتخابی خود را برگزار کنیم. اما با توجه به شرایط موجود، مقرر شد تا اردوهای تیم ملی فوتسال از شهریور ماه آغاز شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازیکنان هفت ماه از شرایط تمرینی دور هستند و اگر قرار است در مسابقات جام جهانی شرکت کنیم، باید اردوها را زودتر آغاز کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بازیکنان هفت ماه از شرایط تمرینی دور هستند و اگر قرار است در مسابقات جام جهانی شرکت کنیم، باید اردوها را زودتر آغاز کنیم.

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برنامه‌های تیم ملی را از مدت‌ها قبل به فدراسیون فوتبال و کمیته بانوان داده‌ایم و منتظر بودیم اردوها برگزار شود تا کار را آغاز کنیم. قرار بود از سوم مردادماه اردوها را آغاز کنیم که دو اردو مربوط انتخابی تیم ملی و فرصت به بازیکنان غیر ملی بود که بهترین‌ها را طی آن دو اردو بررسی و به اردوی اصلی ما اضافه شوند، اما متاسفانه هر دو اردو لغو شدند و فکر می‌کنم اگر اتفاقی رخ ندهد، اردوها را از شهریورماه آغاز کنیم.

 

------------------------------------

وی افزود: ما حدود هفت ماه از شرایط تمرینی دور هستیم و تمرینات ما به تمرینات از راده دور و انفرادی اختصاص پیدا کرده است که خیلی کارآمد نیست.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی از شهریورماه خاطرنشان کرد: اردوها از شهریورماه آغاز می‌شود و طبق قولی که به بازیکنان غیرملی داده بودم، مطمئنا اولین اردو به آنها اختصاص پیدا می‌کند. اگر قرار باشد در مسابقات جام جهانی کوچک که اواخر آذرماه در برزیل برگزار می‌شود، اعزام شویم، باید خیلی سریعتر اردوها را آغاز کنیم، چون باید اردوهای بیشتری برگزار کنیم تا به آن حد از آمادگی جهت حضور در این رویداد جهانی برسیم.

یاری درخصوص ادامه مسابقات لیگ باشگاهی سال ۹۸ گفت: مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بین دو تیم هیئت خراسان رضوی و مس رفسنجان برگزار شد و من فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست آمد، به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم بازی این هفته بین دو تیم، ملی حفاری اهواز و سایپا نیز برگزار و فینال هم انجام شود تا شرایط‌ باشگاه‌ها برای تیم‌داری به آمادگی برسد، چرا که لازمه رسیدن به تیم ملی قدرتمند، به بازوهای قوی برمی‌گردد که این بازوها باشگاه‌های ما هستند و تا زمانیکه باشگاه‌ها تمریناتشان را آغاز نکنند و بازیکنان در اختیارشان قرار نگیرد، قطعاً ما هم در تیم ملی لطمه خواهیم خورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی همچنین درباره پاداشی که فدراسیون فوتبال هنوز به ملی‌پوشان فوتسال پرداخت نکرده است، گفت: مبلغی که بازیکنان دریافت کرده‌اند آن پاداشی که فدراسیون قول داده نبوده است. این هدیه از طرف شخص خیری است که اصلا نمی‌دانم کارش چیست و فقط می‌توانم از این طریق به عنوان سرمربی تیم ملی از او و رئیس هیئت خراسان رضوی تشکر کنم. از طرفی فدراسیون نیز به خوبی واقف است که این هدیه هیچ ارتباطی به پاداش فدراسیون فوتبال ندارد.

تیم ملی فوتسال بانوان همچنان اندرخم یک کوچه است، چراکه مسئولان فدراسیون فوتبال بویژه در کمیته بانوان برنامه منسجمی برای تکرار قهرمانی ملی پوشان ندارند. ملی‌پوشان این تیم که قهرمانی را کسب کرده و هنوز بعد از گذشت دو سال پاداش قهرمانی خود را دریافت نکرده اند، حالا باید منتظر تصمیم فدراسیون باشند تا چه زمانی را برای برگزاری اردوهای تمرینی درنظر می‌گیرد. اگر شیوع ویروس کرونا باعث برگزار نشدن اردوها شده است پس چطور دو مرحله از اردوی تیم ملی مردان برگزار می شود؟ آیا قهرمانی با دو ماه تمرین تکرار می شود؟ آیا رقبای فوتسال بانوان نیز به حفظ نتیجه یا ارتقاء آن همینقدر بی تفاوت هستند؟


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی