رفتن به بالا
  • شنبه - 9 بهمن 1395 - 11:06
  • کد خبر : ۲۰۶۲
  • چاپ خبر : شهرداری کامیاران در برابر خوشه‎طلایی ساوه به تساوی رضایت داد
مرحله دوم فوتبال لیگ دسته 3

شهرداری کامیاران در برابر خوشه‎طلایی ساوه به تساوی رضایت داد

  شهرداری کامیاران در برابر خوشه‎طلایی ساوه و در هفته سوم مرحله دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم کشور، در خارج از خانه به تساوی بدون گل رضایت داد. به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور، امروز  جمعه در شهرهای مختلف پیگیری شد.  ———————————— در هفته […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهرداری کامیاران در برابر خوشه‎طلایی ساوه و در هفته سوم مرحله دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم کشور، در خارج از خانه به تساوی بدون گل رضایت داد.

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور، امروز  جمعه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

 

------------------------------------

در هفته سوم این رقابت‌ها شهرداری کامیاران در برابر خوشه‎طلایی ساوه قرار گرفت.

در پایان این دیدار هیچ گلی از دروازه‌های دو تیم عبور نکرد و تیم‌های شهرداری کامیاران و خوشه#طلایی ساوه با نتیجه مساوی صفر بر صفر به کار خود پایان دادند.

این رقابت‌ها در سه گروه شمال، مرکز و جنوب برگزار می‌شود و در هر گروه ۱۰ تیم مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت انجام خواهند داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم شهرداری کامیاران در گروه شمال قرار دارد و با تیم‌های مقاومت ساری، شهدای رزکان کرج، اتحاد ساری، خوشه طلایی ساوه، آبسکون آلومینیوم تهران، مقاومت تهران، چوکای تالش، ملی پوشان تبریز و صنعت ساری هم گروه است.

نماینده استان کردستان در این رقابت‌ها در استادیوم آزادی میزبان تیم اتحاد ساری خواهد بود.

مختار آذرآباد، حامد رضاپور، حسین ابوالفتحی، بلال وکیلی، محمد قلوزی، جلیل نوربخش، مسلم فریدی، محمد خادمی، صابر محمدی، کیوان مارابی و سیوان رحیم پور در ترکیب تیم شهرداری کامیاران قرار دارد و مسعود مرادی سرپرست، فریدون فاتحی و مهرداد بدرودیان به عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کنند.

در پایان مرحله نهایی مسابقات ۲ تیم نخست از هر گروه به لیگ دسته دوم صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم، چهارم و دو تیم بهتر پنجم هر گروه در دور دوم ماندگار خواهند شد و بقیه سقوط خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی