رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 اردیبهشت 1399 - 14:37
  • کد خبر : ۶۸۴۸
  • چاپ خبر : شاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال میماند؟ / انتظار برای تصمیم مسئولین سازمان لیگ

شاهین کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال میماند؟ / انتظار برای تصمیم مسئولین سازمان لیگ

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

با قوت گرفتن زمزمه‌های احتمال افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال ایران به ۱۶ تیم، امکان بازگشت تیم شاهین کرمانشاه نیز به رقابت‌های این لیگ وجود دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با قوت گرفتن زمزمه‌های احتمال افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال ایران به ۱۶ تیم، امکان بازگشت تیم شاهین کرمانشاه نیز به رقابت‌های این لیگ وجود دارد.

به گزارش یاریزان؛ سیداحسان احسانی سرپرست تیم فوتسال شاهین کرمانشاه بابیان اینکه اخیرا صحبت‌هایی در رابطه با افزایش تعداد تیم‌های لیگ برتری فوتسال مطرح شده، اظهار کرد: باوجود صحبت‌های غیررسمی، مسئولین سازمان لیگ هنوز تصمیم قطعی در این خصوص نگرفته‌اند.

 

------------------------------------

وی تاکید کرد: البته ما در حال رایزنی با مسئولین سازمان لیگ هستیم تا این اتفاق بیفتد و تیم شاهین به عنوان تنها نماینده غرب کشور دوباره در لیگ برتر فوتسال حضور داشته باشد.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه به شایستگی‌های تیمش برای حضور مجدد در این لیگ اشاره کرد و گفت: هرچند تیم ما بواسطه قعرنشینی در جدول رقابت‌ها به لیگ دسته اول سقوط کرد، اما نباید فراموش کرد که این تیم در رقابت‌های لیگ برتر در مقابل تیم‌های بزرگی مانند ورامین وسن ایچ نتایج خوبی گرفت و تنها به دلیل کم تجربگی و مشکلات فنی نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم و در لیگ باقی بمانیم.

وی در ادامه از استاندار کرمانشاه خواست تا برای تحقق بازگشت تیمش به لیگ برتر با مسئولین سازمان لیگ رایزنی داشته باشد، گفت: باتوجه به ارتباط خوبی که استاندار کرمانشاه با سرپرست فعلی فدراسیون دارد، انتظار داریم با رایزنی بتواند موافقت مسئولین فدراسیون را برای ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال بگیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

احسانی عنوان کرد: قطعا ۱۶ تیمی شدن رقابت‌های لیگ برتر به نفع فوتسال کشور است و دو استان دیگر هم می‌توانند در این لیگ تیم داشته باشند تا استعدادهای خود را به فوتسال کشور عرصه کنند. همچنین در تمام دنیا کشورهایی که از نظر فوتسال وضعیت بالاتر و با کیفیت تری دارند، تعداد تیم‌های لیگ برتریشان هم زیاد است.

وی افرود: چندسال پیش هم یک بار این اتفاق افتاد و تیم‌های لیگ برتری به ۱۶ تیم افزایش پیدا کردند، اما متاسفانه برای فصل بعدی این تصمیم مثبت لغو شد.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه در ادامه با انتقاد از مسکوت ماندن پرونده تبانی دو تیم آذرخش بندرعباس و حفاری ملی اهواز با گذشت چندماه از این بازی، عنوان کرد: باتوجه به اینکه نتیجه این پرونده می‌توانست در عدم سقوط تیم شاهین به دسته اول تاثیرگذار باشد پیگیر آن بودیم، اما علیرغم گذشت چندماه هنوز رای این پرونده صادر نشده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی