رفتن به بالا
  • شنبه - 6 اردیبهشت 1399 - 14:13
  • کد خبر : ۶۶۷۱
  • چاپ خبر : شاهو نصرتی : با برنامه‌ریزی درست می‌توان دوباره هندبال ایران را احیا کرد

شاهو نصرتی : با برنامه‌ریزی درست می‌توان دوباره هندبال ایران را احیا کرد

شاهو نصرتی ملی‌پوش و لژیونر کردستانی هندبال : اگر مسئولان برای تیم ملی هزینه کنند خیلی راحت می‌توانیم دوباره هندبال را احیا کنیم.

شاهو نصرتی ملی‌پوش و لژیونر کردستانی هندبال : اگر مسئولان برای تیم ملی هزینه کنند خیلی راحت می‌توانیم دوباره هندبال را احیا کنیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شاهو نصرتی ملی‌پوش کردستانی هندبال : اگر مسئولان برای تیم ملی هزینه کنند خیلی راحت می‌توانیم دوباره هندبال را احیا کنیم.

به گزارش یاریزان؛ شاهو نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط خود در لیگ رومانی اظهار داشت: از حضور در رومانی راضی هستم البته در پایان فصل و با توجه به اتمام قراردادم بازیکن آزاد محسوب می‌شوم و از آنجایی که چند پیشنهاد دریافت کرده‌ام منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی رخ خواهد داد. تیمی که در آن حضور دارم خیلی جوان اما از لحاظ بودجه بر خلاف تیم‌های دیگر چندان قوی نیستیم. بیشترین فشار در تیم هم روی دوش من است.

 

------------------------------------

از تیم‌های فرانسوی و قطری پیشنهاد دارم

وی ادامه داد: البته باید این را هم ملاک قرار دارد در شرایط فعلی بیشتر باشگاه‌های اروپایی از لحاظ مالی، قادر به جذب بازیکنی نیستند. دوست‌ دارم در رومانی بمانم زیرا به شرایط این کشور عادت کرده‌ام و در اینجا احساس راحتی می‌کنم. از کشور‌های فرانسه و قطر پیشنهاد دارم اما بر عکس لیگ فرانسه که آرزوی هر بازیکنی است علاقه‌ چندانی به حضور در لیگ قطر ندارم.

ملی‌پوش کردستانی تیم هندبال بوزائو رومانی در مورد اینکه آیا لیگ این کشور ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه حدود دو ماه از تعطیلی لیگ رومانی می‌گذرد اگر مسئولان به دنبال این باشند تا رقابت‌ها را ادامه دهند بدون شک بیشتر بازیکنان دچار مصدومیت خواهند شد، زیرا باید تمرینات بدنسازی را از صفر شروع کنیم که انجام آن کاری در این شرایط خیلی دشوار است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در ایران به ما پیر می‌گویند!

شاهو نصرتی افزود: از سن ۲۳ یا ۲۴ سالگی در ایران به ما پیر می‌گویند، اما در اروپا تازه از ۳۳ سالگی بلوغ بازیکنان شروع می‌شود. خیلی‌ها این موضوع را مطرح می‌کنند که لیگ رومانی از لحاظ کیفیت خوب نیست، در حالی که حضور در اینجا دیگر برای بازیکنان راحت نیست. خوشبختانه لیگ رومانی از لحاظ مالی و برخی موارد دیگر نسبت به گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده‌ است.

انتظار می‌رفت فدراسیون نتایج تیم ملی را کالبد شکافی کند

وی در مورد ارزیابی‌اش از نتایج تیم ملی در انتخابی قهرمانی جهان و المپیک اظهار داشت: در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان از لحاظ بازیکنان و کادرفنی واقعا پخته بودیم، به طوری که علیرضا حبیبی برای موفقیت تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکرد. البته فکر می‌کنم سرنوشت برای ما این چنین نوشته شده بود که به دلیل تفاضل گل کمتر به جام‌جهانی و المپیک صعود نکنیم و گرنه حق ما این بود تا جهانی شویم. انتظار می‌رفت فدراسیون پس از آن رقابت‌ها با دعوت از کارشناسان واقعی نتایج تیم ملی هندبال را کالبد شکافی کند نه اینکه خیلی زود مسائل به وجود آمده را به فراموشی بسپارد.

مسئولان بهتر است تا دیر نشده به فکر آینده هندبال باشند

عضو تیم ملی هندبال گفت: باید در فدراسیون برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد، به نحوی که پس از اتمام هر مسابقه‌ای باز برای تیم ملی اردو تشکیل شود. جوانان خوبی در تیم ملی حضور دارند و بهتر است روی آنها سرمایه‌گذاری شود تا در آینده جانشین بازیکنان با تجربه تیم ملی شوند. مسئولان بهتر است تا دیر نشده به فکر آینده هندبال باشند زیرا این رشته خیلی مظلوم است. به جرات می‌توانم بگویم بازیکنان لیگ ما آنقدر توانمند و حتی قادر هستند در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کنند. اگر مسئولان برای تیم ملی هزینه کنند خیلی راحت می‌توانیم دوباره هندبال را احیا کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی