رفتن به بالا
  • شنبه - 10 فروردین 1398 - 15:22
  • کد خبر : ۴۳۶۴
  • چاپ خبر : دیدار بین آوالان و شهرداری همدان به دلیل احتمال وقوع سیل در کامیاران لغو شد

دیدار بین آوالان و شهرداری همدان به دلیل احتمال وقوع سیل در کامیاران لغو شد

آوالان کامیاران و سردار بوکان در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور میزبان دو حریف از شمال و جنوب کشور بودند.

  دیدار بین تیم های فوتبال آوالان کامیاران و شهرداری همدان از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به دلیل احتمال وقوع سیل در کامیاران لغو شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم های فوتبال آوالان کامیاران و شهرداری همدان قرار بود عصر فردا یکشنبه ۱۱ فروردین در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دیدار بین تیم های فوتبال آوالان کامیاران و شهرداری همدان از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به دلیل احتمال وقوع سیل در کامیاران لغو شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم های فوتبال آوالان کامیاران و شهرداری همدان قرار بود عصر فردا یکشنبه ۱۱ فروردین در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار شود که مسئولان برگزاری مسابقات بدلیل شرایط بحرانی ناشی از باران های سیل آسا در استان کردستان تصمیم به لغو آن گرفتند.
شرایط اضطراری که از سوی استانداران استان های غربی اعلام شده بود منجر شد تا این بازی از هفته بیست و چهارم تا اطلاع ثانوی لغو و در صورت آرامش روز پنجشنبه هفته جاری در همان ساعت و مکان قبلی برگزار شود.
در پایانه هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم آوالان کامیاران با کسب ۲۸ امتیاز در رده هفتم و شهرداری همدان با کسب ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارند. رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم و در ۲ گروه ۱۳ تیمی در جریان است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی