رفتن به بالا
  • دوشنبه - 8 اردیبهشت 1399 - 12:19
  • کد خبر : ۶۶۸۶
  • چاپ خبر : سنندج رسما میزبان جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان شد

سنندج رسما میزبان جام باشگاه های کشتی فرنگی جهان شد

اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید، اعلام شد.

رئیس فدراسیون کشتی رسما موافقت خود را مبنی بر میزبانی سنندج برای برگزاری هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس فدراسیون کشتی طی صدور نامه ای به استاندار کردستان، موافقت خود را مبنی بر میزبانی سنندج برای برگزاری هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ هفتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان با اعلام فدراسیون جهانی این رشته قرار است در آبان ماه سال جاری به میزبانی ایران برگزار شود.

 

------------------------------------

مسئولان فدراسیون کشتی پس بازدید از سالن های مختلف و بررسی وضعیت میزبانی و زیرساخت های استان هایی که درخواست میزبانی مسابقات رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان را به فدراسیون ارائه دادند و رایزنی رئیس سازمان لیگ کشتی با استاندار کردستان سرانجام سنندج را به عنوان گزینه نهایی میزبان این رقابت ها مطرح کردند.

به همین منظور پس از اعلام آمادگی رسمی از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان، رئیس فدراسیون کشتی نیز با بررسی تمامی موارد و صدور نامه ای به استاندار کردستان موافقت خود را مبنی بر میزبانی سنندج از هفتمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان اعلام کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این نامه خود به قدمت تاریخی ورزش کشتی در سرزمین پهلوان پرور کردستان و پیوند آن با فرهنگ مردم این استان و نیز وجود استعدادها، هواداران و قهرمانان نامی و همچنین حمایت های استاندار ورزش دوست کردستان اشاره کرد و افزود، این موارد مسئولین فدراسیون را برآن داشت تا سنندج را میزبانی شایسته برای این رقابت ها بدانند و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان مقدمات برگزاری آن را فراهم کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ با اعلام فدراسیون کشتی تاریخ دقیق این رقابت ها ۱۴ لغایت ۱۶ آبان ماه اعلام شده و به زودی تفاهم نامه برگزاری آن نیز با حضور نمایندگان فدراسیون کشتی و استاندار کردستان به امضاء خواهد رسید.

 

خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی