رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 فروردین 1398 - 14:42
  • کد خبر : ۴۵۰۵
  • چاپ خبر : سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه منصوب شد

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه منصوب شد

دکتر امید قادری طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه منصوب شد.

  دکتر امید قادری طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه منصوب شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به استناد تبصره ٣ ماده ١٠ آئین نامه های هیات های ورزشی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دکتر امید قادری طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه منصوب شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی به استناد تبصره ٣ ماده ١٠ آئین نامه های هیات های ورزشی و به پیشنهاد مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه منصوب می شوید.

شایان ذکر است، دکتر امید قادری در سوابق اجرایی خود سمت های: مدیرکل ادارات بهزیستی و خدمات درمانی استان کرمانشاه، مدیر شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب، رئیس بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، عضو هیأت مدیره سازمان نظام پزشکی، مدرس دانشگاه و سرپرست مرکز شماره یک انتقال خون را دارد و هم اکنون نیز مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه می باشد.
گفتنی است هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه به عنوان نهاد متولی سلامت ورزش به ٨۵ هزار ورزشکار تحت پوشش خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره ای و توانبخشی ارائه می دهد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی