رفتن به بالا
  • شنبه - 24 خرداد 1399 - 12:39
  • کد خبر : ۶۹۸۸
  • چاپ خبر : سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان : اردوی جدید بدون ملی پوشان است / لیگ طولانی نشود

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان : اردوی جدید بدون ملی پوشان است / لیگ طولانی نشود

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری مربی کرمانشاهی پس از پایان نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال که با حضور مهدی تاج برگزار گردید بعنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

  شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از آغاز دور جدید تمرینات با حضور ۲۲ بازیکن و بدون شرکت ملی پوشان در این اردو خبر داد. به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای رقابت‌های آسیایی اعلام نشده است، اما در برنامه جدید قرار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از آغاز دور جدید تمرینات با حضور ۲۲ بازیکن و بدون شرکت ملی پوشان در این اردو خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هنوز تاریخ دقیقی برای رقابت‌های آسیایی اعلام نشده است، اما در برنامه جدید قرار است، بازی‌های داخل سالن آسیا و جام ملت‌های قاره، اردیبهشت و شهریور ۱۴۰۰ برگزار شود.

 

------------------------------------

آغاز اردو‌ها از مرداد

وی افزود: با توجه به تعویق جام ملت‌های آسیا و شیوع کرونا در کشور، در وهله اول سلامت بازیکنان برایم مهم است، اما ادامه لیگ با بهتر شدن شرایط برگزار خواهد شد، بنابر این مرداد امسال را برای شروع تمرینات تیم ملی در نظر گرفته ام.

دعوت از ۲۲ بازیکن

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در واقع ۲ اردوی مرداد به انتخابی تیم ملی اختصاص دارد و ۲۲ نفر به این تمرینات در تهران دعوت می‌شوند. در این اردو بازیکنانی که از قبل مدنظر کادر فنی بودند و یا خط خوردند، همراه با نفرات جدیدی که در چند بازی آخر لیگ نظر مربیان را جلب کنند، به اردوی جدید تیم ملی دعوت می‌شوند.

اردوی انتخابی بدون ملی پوشان

وی ادامه داد: اردوی انتخابی مرداد به طور قطع بدون حضور ملی پوشان اصلی است. شاید برای آسیب دیده‌ها و برخی دیگر از بازیکنان فرصت مجددی باشد تا خود را بهتر آماده کنند. ۲ اردوی مرداد بر همین اساس برنامه ریزی شده است و اردوی اصلی تیم ملی از شهریور آغاز می‌شود.

پیشنهاد به سازمان لیگ

یاری به لیگ برتر فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: لیگ خیلی خوبی داریم و ۲ سال است که پویا و با کیفیت دنبال می‌شود. با توجه به حذف مرحله پلی آف از لیگ جدید، شاید اگر ۲ تا ۳ تیم هم از لیگ برتر حذف شوند، بازیکنان می‌توانند، از اواخر بهمن در اختیار تیم ملی باشند.

وی افزود: با توجه به ۲ رویداد سال آینده، نمی‌شود لیگ را تا اسفند برگزار کنیم، بنابراین پیشنهاد دادم که فصل جدید لیگ برتر با حضور ۱۰ یا ۱۱ تیم فعلی آغاز شود.

لیگ طولانی نشود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تعداد بالای تیم‌ها و طولانی شدن لیگ، کیفیت مسابقات را کاهش می‌دهد و برخی تیم‌ها هم از اواسط فصل انصراف می‌دهند که این موضوع به باشگاه‌ها و تیم ملی ضربه می‌زند.

برنامه جدید برای تیم ملی

وی درباره برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: فصلی که گذشت برای فوتسال خوب نبود، چون همه برنامه‌های تدارکاتی، دیدار‌های دوستانه و مسابقات بین المللی چهارجانبه لغو شد.

یاری گفت: با توجه به اینکه یک سال فرصت داریم، برنامه جدید تیم ملی را با توجه به لیگ و دیدار‌های تدارکاتی داخلی و خارجی نوشتم و به فدراسیون فوتبال ارائه دادم. باید ببینیم با رایزنی و پیگیری کمیته فوتسال، کدام یک از برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی تأیید می‌شود.

کرمانشاه | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی