رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 2 شهریور 1396 - 01:30
  • کد خبر : ۲۵۳۸
  • چاپ خبر : سردار بوکان در جام حذفی ایران مغلوب تیم مسجد سلیمان شد و از صعود به دور بعد بازماند
ایست در مرحله دوم؛

سردار بوکان در جام حذفی ایران مغلوب تیم مسجد سلیمان شد و از صعود به دور بعد بازماند

  تیم فوتبال سردار بوکان در جام حذفی ایران در خانه یک بر صفر مغلوب میهمان خود تیم نفت مسجد سلیمان شد و از صعود به دور بعد مسابقات بازماند./ تیزر ورزشی در پایان متن قرار دارد. به گزارش یاریزان؛ دیدار دو تیم سردار بوکان و نفت مسجد سلیمان در مرحله دوم رقابت های جام جذفی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال سردار بوکان در جام حذفی ایران در خانه یک بر صفر مغلوب میهمان خود تیم نفت مسجد سلیمان شد و از صعود به دور بعد مسابقات بازماند./ تیزر ورزشی در پایان متن قرار دارد.

به گزارش یاریزان؛ دیدار دو تیم سردار بوکان و نفت مسجد سلیمان در مرحله دوم رقابت های جام جذفی ایران در استادیوم خاتم النبیاء شهرستان بوکان عصر روز ۲۹ مردادماه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.

 

------------------------------------

در این دیدار تیم سردار بوکان با رونمایی از پیراهن جدید خود که ترکیبی از دو رنگ سفید و قرمز بود در مقابل زرد و آبی پوشان مسجد سلیمانی قرار گرفت.

شاگردان محمود فکری که فصل جدید لیگ دسته اول را با دو پیروزی آغاز کرده‌ بودند، نخستن گامشان در جام حذفی را نیز محکم برداشتند و با حذف تیم سردار بوکان به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی راه پیدا کردند.

بهرام احمدی در دقیقه ۳۶ بازی پس از ورود به محوطه جریمه سردار بوکان و با ضربه پای چپ تک گل این مسابقه را به ثمر رساند تا زردپوشان نفت پیروز بازی باشند و به مرحله سوم جام حذفی فوتبال ایران صعود کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیروز قربانی در پایان این دیدار گفت: حدود ۲۰ روز است تمرینات خودمان را شروع کرده ایم، تیم نفت مسجد سلیمان هم که در کوران مسابقات است طبیعی بود که از لحاظ بدنی بچه های ما نسبت به بازیکنان آنها افت داشته باشند.
سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان ادامه داد: نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم اما هنوز به شرایط ایده آل نرسیده ایم، سردار بوکان مطمئن باشید در لیگ دو یک تیم متفاوت و پرقدرتی خواهید دید تا از اعتبار بوکان و کردستان دفاع کند.

محمود فکری پس از پیروزی تیمش خاطر نشان کرد: بازی خوبی بود به هر حال با توجه به اینکه ما در زمین حریف بازی می کردیم و زمین چمن مصنوعی بود و ما عادت نداریم، کارمان کمی به مشکل خورد. هم تیم ما و هم تیم سردار بوکان بازی خوبی به نمایش گذاشتند و ما توانستیم از فرصتی که به دست آوردیم به گل برسیم و همین گل در جام حذفی برای ما کافی بود که بتوانیم با حفظ نتیجه به مرحله بعد صعود بکنیم.

شایان ذکر است، در این دیدار هواداران سردار بوکان از شهر های هم جوار برای دیدن این بازی آمده بودند و جمعیتی حدود ۷۰۰۰ نفر در پایان این دیدار و پس از باخت تیم محبوبشان به تشویق بازیکنان خودی و تیم حریف پرداختند.

تیم فوتبال سردار بوکان در حال حاضر در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد و بازی رسمی خود در این رقابت ها را پنجم یا ششم شهریور ماه که قرار است سازمان لیگ اعلام کند مقابل تیم شهرداری بندرعباس در بوکان آغاز می کند.

فوتبال / FOOTBALL

سردار بوکان در جام حذفی ایران / سردار بوکان در جام حذفی ایران

تهیه و تدوین: سامان امیری

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی