رفتن به بالا
  • شنبه - 6 اردیبهشت 1399 - 23:48
  • کد خبر : ۶۶۸۰
  • چاپ خبر : زهره مولودی : سعی می کنم تجربیاتم را در اختیار جوانان کرمانشاهی قرار دهم

زهره مولودی : سعی می کنم تجربیاتم را در اختیار جوانان کرمانشاهی قرار دهم

زهره مولودی مربی بانوان هیات قایقرانی استان کرمانشاه: همه تلاش ما این است که این روزها بچه ها تمریناتی داشته باشند تا به آمادگی شان آسیب نخورد.

زهره مولودی مربی بانوان هیات قایقرانی استان کرمانشاه: همه تلاش ما این است که این روزها بچه ها تمریناتی داشته باشند تا به آمادگی شان آسیب نخورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زهره مولودی مربی بانوان هیات قایقرانی استان کرمانشاه: همه تلاش ما این است که این روزها بچه ها تمریناتی داشته باشند تا به آمادگی شان آسیب نخورد.

به گزارش یاریزان؛ زهره مولودی در خصوص آغاز فعالیتش در قایقرانی اظهار کرد: از سال ۸۳ کارم را در رشته کایاک آغاز کردم و پس از آن به کانوپولو کار کردم اما نهایتا فعالیتم را در آبهای آرام ادامه دادم گرچه در سال های گذشته مربیگری کانوپولو هم انجام دادم و مدرک مربیگری کانوپولو و اسلالوم هم دارم اما فعالیتم را در آبهای آرام متمرکز کردم.

 

------------------------------------

وی در خصوص فعالیت های ورزشکاران کرمانشاه اظهار کرد: برنامه های بسیار خوبی در هیات کرمانشاه انجام شد و جوانان زیادی به قایقرانی جذب شدند البته ضعف اماکن قایقرانی در کرمانشاه کار را سخت می کند که با تلاش هیات طی یکی دو سال گذشته پیشرفت خوبی داشتیم و محل تمرین برای بچه ها مهیا شده تا بتوانیم فعالیت های آموزشی را پی بگیریم.

مولودی ادامه داد: کرمانشاه یکی از استان های فعال در رشته قایقرانی است و ملی پوشان زیادی هم داشتیم و داریم. از جمله تنها سهمیه پارالمپیک و المپیک قایقرانی تاکنون را شهلا بهروزی قایقران کرمانشاهی کسب کرده و این نشان از پتانسیل بالای این رشته خصوصا در بخش بانوان در کرمانشاه است و به اعتقاد من باید توجه بیشتری از سوی مسئولین ورزش استان به قایقرانی صورت بگیرد.

این مربی کرمانشاهی با اشاره به حضورش در دوره مربیگری سطح ۳ پیشرفته در مجارستان بیان کرد: در سال ۲۰۱۲ با هماهنگی فدراسیون جمعی از مربیان قایقرانی به عالی ترین سطح مربیگری قایقرانی در مجارستان اعزام شدند و من هم در آن دوره شرکت کردم و همیشه سعی کردم تجربیاتم و چیزهایی که یاد گرفتم را در اختیار جوانان خصوصا هم استانی هایم بگذارم. معمولا هم سعی دارم در دوره بازآموزیی فدراسیون شرکت کنم و مطالعه داشته باشم تا با علم روز شاگردانم را راهنمایی کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: ۶ سالی است که به عنوان مسئول کمیته آبهای آرام در هیات کرمانشاه فعالیت می کنم و خدا را شکر کایاک و کانوی کرمانشاه بسیار فعال است و سعی می کنیم با اضافه کردن ورزشکاران جدید به هیات، قایقرانی را در سطح استان توسعه دهیم.

مولودی در خصوص فعالیت ورزشکاران در دوران قرنطینه نیز گفت: تلاش می کنیم برنامه های غیرحضوری ورزشکاران را در این برهه دنبال کنیم و به برخی از ملی پوشان که مجبور به ترک اردوی ملی شدند هم تجهیزات به امانت دادیم تا تمرینات خود را دنبال کنند. به هرحال امیدوارم این شرایط هر چه زودتر به پایان برسد و همه به سلامت بتوانیم از این بحران عبور کنیم و فعالیت های عادی را از سر بگیریم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی