رفتن به بالا
  • شنبه - 16 فروردین 1399 - 15:32
  • کد خبر : ۶۵۱۷
  • چاپ خبر : روزهای پر حاشیه‌ والیبال زیر سایه کرونا

روزهای پر حاشیه‌ والیبال زیر سایه کرونا

در سالن 1200 نفری تیم راه یاب ملل مریوان پس از پیروزی مقابل تیم شهداب یزد، مقدمات صعود به سوپر لیگ والیبال باشگاه های کشور را فراهم کرد.

  در روزهایی که اخبار ورزش جهان تنها حول محور ویروس کرونا منتشر می‌شود، والیبال ایران به دلیل اتفاقات متعدد روزهای پر حاشیه‌ و پرخبری را سپری می‌کند. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، نزدیک به یک ماه است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بیشتر فعالیت‌های ورزشی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در روزهایی که اخبار ورزش جهان تنها حول محور ویروس کرونا منتشر می‌شود، والیبال ایران به دلیل اتفاقات متعدد روزهای پر حاشیه‌ و پرخبری را سپری می‌کند.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، نزدیک به یک ماه است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، بیشتر فعالیت‌های ورزشی کشورهای مختلف به حالت تعویق و یا حتی تعطیلی کشیده شده تا خبری از فعالیت‌های ورزشی به گوش نرسد ‌و یا اکثر اخبار حول محور ویروس کرونا باشد، اما این مسئله در حالی است که فدراسیون والیبال ایران به دلیل اتفاقات مختلف روزهای پرحاشیه‌ و پر خبری را همانند یک سال گذشته طی می‌کند.

 

------------------------------------

یک سال گذشته والیبال ایران با بحران مدیریتی سپری شد، به گونه‌ای که خیلی از کارشناسان این رشته معتقدند اداره شدن این فدراسیون با سرپرست‌های مختلف باعث آسیب دیدن و کند شدن حرکت والیبال ایران در مسیر پیشرفت شد. البته با انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون این امید وجود داشت که دیگر شاهد حواشی بسیار در فدراسیون نباشیم اما گویا آقای رئیس نیز حواشی را با خود به همراه آورده است.

از جمله این مسائل، بحث فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران است که در این روزهای بی‌خبری مبحث گرم مجامع است. نزدیک به دو هفته پیش بود که خبر فسخ قرارداد کولاکوویچ مطرح شد و داورزنی اعلام‌کرد که فعلا این اتفاق به صورت رسمی رخ نداده و فدراسیون ایران در حال بررسی این موضوع است. با این وجود در حالی که ۱۰ روز از خبر منتشر شده گذشته است، فعلا خبر قطعی در این مورد مطرح نشده تا والیبال ایران سال جدید را نیز با اتفاقات بزرگ‌ و کوچک شروع کرده باشد!

اما اتفاق دیگری که در فاصله کمتر از یک هفته با خبر فسخ قرارداد ایگور والیبال ایران را به حاشیه برد، اظهار نظرات داورزنی در مورد محمد وکیلی، سرمربی با سابقه تیم ملی والیبال نوجوانان بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پس از عملکرد ضعیف تیم نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی جهان، مدتی است که صحبت‌هایی در مورد انتخاب جانشین برای محمد وکیلی مطرح شده است (با توجه به گمانه زنی‌ها علی فتاحی دبیر سابق فدراسیون یکی از گزینه‌ها است). داورزنی اعلام‌کرد باید سرمربی را انتخاب ‌کنیم که بازیکنان تیم ملی نوجوانان را همانند سرمربی قبل (محمد وکیلی) کتک نزد، که این‌ موضوع با واکنش سریع خانواده والیبال رو به رو شد تا جایی که حتی افراد بسیار نزدیک به خود محمدرضا داورزنی نیز اظهارات او را نادرست خواندند.

با توجه به این اتفاقات سوالات زیادی درمورد اظهار نظر تند داورزنی ‌و تکلیف نیمکت تیم‌ ملی وجود دارد که فعلا او از پاسخ دادن به آن‌ها خودداری کرده است. به عنوان مثال، می‌توان این سوال‌ها را مطرح کرد که آیا کتک زدن بازیکنان تیم‌ نوجوانان تنها در این دوره ‌وجود داشته و پیش از این خبری از این اتفاقات نبوده است؟ و آیا قرارداد کولاکوویچ را باید فسخ شده دانست یا خیر؟

 

ایسنا / روزهای پر حاشیه‌ والیبال زیر سایه کرونا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی