رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 شهریور 1397 - 14:00
  • کد خبر : ۳۳۷۵
  • چاپ خبر : شرمین رحمتی : راه یاب ملل سنندج با تیمی شایسته روانه لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد شد
با جذب نفرات مورد نظر؛

شرمین رحمتی : راه یاب ملل سنندج با تیمی شایسته روانه لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد شد

شرمین رحمتی : با جذب نفرات مورد نظر کادر فنی، راه یاب ملل سنندج با تیم شایسته روانه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد شد.

  شرمین رحمتی : با جذب نفرات مورد نظر کادر فنی، راه یاب ملل سنندج با تیم شایسته روانه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد شد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از دی اسپورت؛ تیم فوتبال راه یاب ملل سنندج در فصل قبل لیگ برتر بانوان با ارائه نمایشی قابل قبول یکی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شرمین رحمتی : با جذب نفرات مورد نظر کادر فنی، راه یاب ملل سنندج با تیم شایسته روانه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از دی اسپورت؛ تیم فوتبال راه یاب ملل سنندج در فصل قبل لیگ برتر بانوان با ارائه نمایشی قابل قبول یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بشمار می رفت و تا آخرین لحظه نیز تلاشی مضاعف برای این مهم انجام داد.

 

در فصل جدید و بدلیل مشکلات مالی مدیران باشگاه قصد تیمداری را نداشتند که خوشبختانه با حل مشکلات ، این تیم شایسته سنندجی را در فصل جدید لیگ برتر بانوان خواهیم دید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

برای اطلاع از آخرین وضعیت این تیم کردستانی به سراغ خانم شرمین رحمتی مدیر این تیم رفتیم و اظهارات ایشان را جویا شدیم.

 

رحمتی ضمن ابراز تشکر از مدیران باشگاه جهت رفع مشکلات اخیر گفت : خوشبختانه با درایت مدیران باشگاه امسال وارد رقابت ها خواهیم شد و در صدد هستیم تیمی شایسته را روانه رقابت ها کنیم.

 

ایشان تصریح کردند : تمرینات تیم از هیجدهم شهریور با حضور تمامی بازیکنان و زیر نظر کادر فنی جدید استارت خواهد خورد .

و ی که تا زمان ثبت قرارداد مربی جدید راه یاب ملل نخواست اسم وی فاش شود بیان داشت : مربی جدید تیم از بین مربیان تیم ملی خواهد بود و انشاالله پس از نهایی شدن موضوع آن را رسانه ای خواهیم کرد .

 

شرمین رحمتی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان تیمش هم گفت : ما در صدد حفظ اسکلت تیم فصل گذشته هستیم ولی با جدایی زهرا خواجوی که به صورت قرضی در فصل قبل برای ما بازی کرد، مریم نامی دیگر دروازه بان شایسته فوتبال بانوان را جایگزین ایشان کردیم و امروز بعدازظهر نیز چند بازیکن با ما قرارداد خواهند بست.

 

رحتمی در ادامه افزود : تمام تمرکزمان روی جذب بازیکنان تیم ملی جوانان است چون در سال قبل از آنها در تیم رضایت کامل داشتیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی